eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego? › Re: Co się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego?
  • Data: 2009-02-06 11:59:39
    Temat: Re: Co się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego?
    Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com wrote:

    > A jest taka możliwość, żebym to ja sprzedawał takie mieszkanie
    > (oczywiście korzystniej niż komornik swoim znajomym), a nie bank?
    > To znaczy chodzi mi o to, czy bank nie właduje mi się od razu na
    > mieszkanie w razie jakichś problemów, tak, że nawet nie będę miał
    > możliwości sprzedać tego na własną rękę

    Jasne, tylko podstawa, to nie zalegać z ratami ani o jeden dzień.

    Czyli, po pierwsze, zawsze trzeba mieć trochę oszczędności, żeby mieć na
    płacenie rat przynajmniej przez kilka miesięcy. Po drugie, jak czujesz,
    że sytuacja cię zmusza, to po prostu wystawiasz mieszkanie na sprzedaż,
    ale nie przestajesz płacić rat! Jak nie masz kasy na raty, to możesz
    mieszkanie wynająć. W większości wypadków da to wpływy pozwalające na
    pokrycie prawie 100% raty.