eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego? › Re: Co sie dzieje, jak ktos nie moze splacic kredytu hipotecznego?
  • Data: 2009-02-06 12:15:14
    Temat: Re: Co sie dzieje, jak ktos nie moze splacic kredytu hipotecznego?
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie sprzedam, jeżeli to moja własność?

    banku również :-)

    > Oczywiście, że mogę sprzedać mieszkanie bez zgody banku w każdej chwili.
    > Chyba, że są zaległości w spłacaniu rat, wtedy ewentualnie dopiero mogą
    > być trudności.

    no a o taką sytuację chyba chodzi w tym wątku, jeżeli mowa o komorniku i
    licytacji :-)
    BTW nie sprzedasz mieszkania z bankiem wpisanym do hipoteki, bez zgody tegoż
    banku, przerabiałem podobną sytuację, jak chciałem dopisać świeżo nabytą
    żonę jako współwłaściciela, wyłącznie mojej dotychczas, nieruchomości
    (czyli defacto oddać jej połowę) i bez zgody banku ani rusz, tzn. formalnie
    mogłem, ale bank mógłby wypowiedzieć umowę kredytu i rozpocząć procedurę
    windykacji, a komornik skutecznie zablokować możliwość sprzedaży.

    --
    pozdrawiam
    robert