eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego? › Re: Co się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego?
  • Data: 2009-02-06 12:30:40
    Temat: Re: Co się dzieje, jak ktoś nie może spłacić kredytu hipotecznego?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gmh27m$4ic$1@inews.gazeta.pl...

    > 4/ bank licytuje twoje mieszkanie (cena wywoławcza = wysokość pozostałego
    > zobowiązania), zabiera co swoje = pozostały kapitał + koszty postępowania
    > egzekucyjnego + jakieś ewentualne opłaty "manipulacyjne" zawarte w umowie
    > + inne nieprzewidziane koszty (wpis do biku czy na inną czarną listę:-)),
    > to co zostaje jest dla ciebie... i jesteś wolny :-)

    Mam jeszcze pytanie - załóżmy, że bank ma przeciągający się problem ze
    sprzedażą mieszkania (nie ma chętnych do kupna) - czy w tej sytuacji
    kredytobiorca ma prawo mieszkać w mieszkaniu do czasu jego sprzedaży czy
    zostaje wyeksmitowany i czeka (Bóg wie ile) na zakończenie całej sprawy?
    Cały czas pamiętamy, że połowa kredytu jest spłacona, a więc w części to
    mieszkanie należy do kredytobiorcy.