    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Sat, 24 Jan 2015 20:51:01 +0100

    "z" 54c3a46d$0$10754$6...@n...neostrada.pl

    > W sumie wiedziałem że to jest banda złodziei.

    Bankom zawdzięczam przeżycie. :)
    Mnie zależy na dobrych relacjach z bankami.
    Zdechłbym (jak bakterie czy plankton) z głodu, gdyby nie banki.

    Ale w ciemno -- nie będę żadnego postępowania bankowego ani chwalił, ani ganił.
    IMO banki nie są winne wyborów w Grecji, a to właśnie Grecja jest sprawczynią
    dołowania euro, destabilizacji gospodarczej UE, dodruku euro, oderwania franka
    od euro... Kursowanie wielkich walut (euro, franka, dolara, funta) zazwyczaj
    prowadzi do drenażu kieszeni mas ludzkich.

    IMO lepiej uczynimy, śledząc sytuację i uprzedzając nagłe zmiany kursowania,
    tak aby uniknąć kolizji... Najazdy na banki niekoniecznie dadzą dobre efekty.
    Internet od lat wskazuje na niebezpieczeństwa związane z funkcjonowaniem
    banków centralnych i z kreowaniem pieniądza...

    IMO trzeba albo przebudować ,,prawo'' na prawo, albo nauczyć się korzystania
    z tego ,,prawa''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'