    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co można zrobic więcej ......
    Date: Fri, 14 Feb 2003 14:52:43 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@213.241.42.86

    Użytkownik "DS" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b2ih46$n9n$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie do wszystkich którzy korzystają z bankwości internetowej. Od
    > czterech miesięcy korzystam z usług bankowości internetowej banku BPH. I
    od
    > tego momentu źle spię :). Boję się że ktoś wyczyści moje małe konto. Co
    > można zrobić żeby się lepiej zabezpieczyć: komputer mam podpięty do sieci
    > osiedlowej mam zainstalowany Outpost Firewall i norton antyvirus 2001 (mam
    > p166Mxx) inic wiecej nie pójdzie przeglądarkę mam IE5.0, hasla w glowie.
    co
    > mozna jeszcze zrobic zeby byc pewnym ze nikt mnie nie oskubie z moich
    cięzko
    > zarobionych grosików.
    >
    > Liczę na wszelkie uwagi

    Mozna zalozyc rachunek w banku, w ktorym kanalami telefonicznymi lub
    internetowymi mozna wykonywac przelewy tylko na rachunki uprzednio
    zadeklarowane pisemnie w banku - z potwierdzeniem za pomoca wlasnego podpisu
    lub telefonicznie - z nagranym głosem.

    W takim przypadku nie musisz zawracac sobie glowy szczegolami technicznymi
    ryzyko bierze na siebie bank. Jedyne czego sie obawiasz - to zaplacenie
    rachunku telefonicznego z kilka lat z gory :))

    Do przelewow ad hoc uzywac innego rachunku, w innym banku, na ktory srodki
    przelewac z tego rachunku "bezpiecznego" bezposrednio przed faktem.

    pzdr
    wkg