  • Data: 2003-02-14 14:38:02
    Temat: Re: Co można zrobic więcej ......
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy uważasz, że bank - instytucja z natury rzeczy
    > nastawiona na biznes - będzie robić głupoty w temacie
    > swojej działalności? (czytaj: narażała na szwank swoje
    > dobre imię, wobec możliwości utraty pieniędzy swoich
    > klientów?) Przecież tam tabuny specjalistów pracują nad tym,
    > żeby taki system był "szczelny". Owszem, błędy mogą się
    > zdarzyć, ale nie krytyczne. Wobec tego faktu - Twoje
    > powątpiewanie (skoro nie znasz natury technicznej zagadnienia)
    > jest conajmniej... śmieszne.

    lecz aby skorzystac z oferty banku trzeba do niego jakos dotrzec
    takze internetowo
    i tu juz bank nie ma wplywu na to co gdzies po drodze sie dzieje
    tak samo ja nie ma wplywu ze ktos moze podsluchac rozmowe
    telefoniczna - wszedzie tu mowa o czynniku trzecim

    ale skoro nie jest tak jak mi sie wydawalo to tym lepiej dla
    nas wszystkich

    pozdr
    PiotR