  • 11. Data: 2003-05-15 22:32:52
    Temat: Re: Co mozecie napisac o Millenecie?
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Zaletą jest dostęp do rachunków walutowych (mam np. w USD) i możliwość
    dokonywania przelewów PLN => USD i odwrotnie on-line !
    Mają tylko limit 10 000 USD dziennie na takie operacje na klienta - przy
    większych transakcjach dają negocjowane kursy.

    Dostęp do rachunku maklerskiego jest OK (chyba jedynie Millennium daje taką
    możliwość). Czasami zdarzają się jeszcze problemy komunikacyjne, ale to
    głównie w godzinach mocno wieczornych.

    Pomysł z dwoma hasłami nisko oceniany przez niektórych, mnie się podoba. W
    przypadku tokenów czy zdrapek muszę je nosić z sobą i pilnować. W przypadku
    dwóch haseł to ja je pamiętam i zmieniam je tak często jak chcę. A jak
    zapomnę drugiego hasła to mogę je sobie wydrukować w każdym bankomacie a nie
    czekać aż mi ktoś przyśle...

    Z rzeczy, które mi się nie do końca podobają to czas ładowania stron. Ale
    tutaj niestety w bankach internetowych nie ma reguły... Kiedyś bardzo lubiłem
    mBank ale ostatnio widzę, że i on nawala. Czasem śmiga a czasem niekoniecznie.

    Ot i tyle mi przyszło na szybko do głowy.

    Pozdrawiam

    K.

  • 12. Data: 2003-05-15 22:53:40
    Od: "ZyLTan" <z...@N...gazeta.pl>

    > Mam konto w mBanku, Inteligo i Millenium jest sympatycznym uzupelnienem, w
    > 75% wykorzystywanym do przechowywania USD. No i AmEx !

    Oni oferują Visę i AmExa. Polecasz AmEx-a ? Dlaczego?
    Do AmExa dają teraz podobno ciekawy program rabatowy - w Cottonfieldzie jest
    chyba 100 PLN rabatu za 300 PLN zakupów, ale czy warto?

    Pzdr

    ZyLTan

  • 13. Data: 2003-05-15 23:14:24
    Od: j...@p...onet.pl

    > Do AmExa dają teraz podobno ciekawy program rabatowy - w Cottonfieldzie jest
    > chyba 100 PLN rabatu za 300 PLN zakupów, ale czy warto?

    Moja zona mowi,ze warto!

  • 14. Data: 2003-05-16 00:10:44
    Od: "ZyLTan" <z...@N...gazeta.pl>

    > Moja zona mowi,ze warto!

    A ma jakieś argumenty? Czy mówi tak bo akurat karta jest na nią a podpięta do
    twojego rachunku ;-) (w ten sposób to każda karta byłaby dla niej najlepsza)

    Pzdr

    ZyLTan

  • 15. Data: 2003-05-16 07:14:47
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Do AmExa dają teraz podobno ciekawy program rabatowy - w Cottonfieldzie jest
    > chyba 100 PLN rabatu za 300 PLN zakupów, ale czy warto?

    I wiele innych znizek. Co miesiac beda nowe :-)
    Obecnie sa takie:
    http://www.promocjamex.pl/a_vouchers.htm

    Pozdrawiam
    Radek

  • 16. Data: 2003-05-16 07:53:00
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ba0m7a$lgp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie
    >
    > Na przyklad po to zeby, trzymac w nim walute. A millenium daje naprawde
    > dobry procencik.

    Wybacz, ale rozmawiamy tu o millenecie. I dostęp do rachunku przez internet
    tylko po to żeby sprawdzać jak dolarki sobie leżą i po to żeby sprawdzać
    operacje na KK, to wątpliwa korzyść. Owszem pomocne, ale czy tak bardzo
    potrzebne?
    Ja dolary miałem i w Millenium, i w Invest Banku, i w LG Petro Banku. A
    ponieważ tylko sobie tam leżały, więc jakoś obeszło się bez dostępu przez
    internet.

  • 17. Data: 2003-05-16 07:56:21
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZyLTan" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Oni oferują Visę i AmExa. Polecasz AmEx-a ? Dlaczego?
    > Do AmExa dają teraz podobno ciekawy program rabatowy - w Cottonfieldzie
    jest
    > chyba 100 PLN rabatu za 300 PLN zakupów, ale czy warto?

    A w moim mieście akurat nie ma żadnego z przybytków, w którym mógłbym
    zrealizować ten ich fantastyczny program rabatowy.
    I jeszcze mógłbym na temat tych rabatów coś napisać, ale już mi się nie
    chce.

  • 18. Data: 2003-05-16 07:58:38
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Kay" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBank ale ostatnio widzę, że i on nawala. Czasem śmiga a czasem
    niekoniecznie.

    > Ot i tyle mi przyszło na szybko do głowy.

    O. I to jest cenna odpowiedź.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 19. Data: 2003-05-17 22:32:39
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A w moim mieście akurat nie ma żadnego z przybytków, w którym mógłbym
    > zrealizować ten ich fantastyczny program rabatowy.

    American Express Polska zapowiada do końca roku 2003 dostępność przy
    realizacji płatności kartami na poziomie Visa.

    Pozdro
    AruBuru

  • 20. Data: 2003-05-19 23:53:02
    Od: q...@o...pl

    Z mojego punktu widzenia jako atuty trzeba dodać:
    - możliwość realizacji zleceń zagranicznych
    - opcję ściągania listy transakcji w formatach PDF, XLS i HTML

    Pozdro

    Kuba