eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe? › Re: Co może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe?
    From: "Farfotzel" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe?
    Date: Thu, 20 May 2004 19:27:06 +0200

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c8iolf$j3n$1@absinth.dialog.net.pl...
    > A w którym banku doradcy dają kredyty?:>

    No sa takie... moze nie tyle doradcy daja co maja mozliwośc sporzadzenia
    wniosku dla pewnych grup spolecznych (nie wiem czy to dobre okreslenie) bez
    sprawdzenia prewencyjnego i tu jest popis dla ich umiejetnosci odróżnienia
    prawego obywatela od wyludzacza..
    Chodzi mi rowniez o sytuacje, gdzie taki DK moze wychwycic cos (w
    zachowaniu, na podstawie jakiegos "podchwytliwego" pytania) u takiej osoby,
    co spowoduje skierowanie go do pełniejszego sprawdzenia..

    > Nie ma skuteczniejszej metody, niż bardzo dokładna weryfikacja wniosków.

    W tym wypadku weryfikacji dokuje system na podstawie odpowiedzi na
    poszczegolne pytania..
    Załóżmy, że system wstepnie kwalifikuje do uprzywilejowanej grupy (bez
    prewencji)..
    I na co musi zwrocic uwage Doradca aby trafnie ocenic danego klienta pod
    wzgledem ryzyka..

    > Pozdrawiam

    Ja równiez (ponownie) ;-)

    Farfotzel