eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe? › Re: Co może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe?
  • Data: 2004-05-20 22:17:00
    Temat: Re: Co może zrobic szeregowy Doradca zeby zmniejszyc ryzyko kredytowe?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Farfotzel napisal/a:

    > Nie chodzi mi o jakieś wymyslne sposoby wyznaczania .. ale zachowanie
    > od strony Doradcy Klienta, który na podstawie rozmowy z klientem,
    > (jego zachowania, dokumentów) i oferty wstepnej podrzuconej przez

    1. patrzysz, czy koles nosi białe skarpetki - jeżeli tak = nie dawać mu
    kredytu :))
    2. mówisz tak: "muszę się zalogowac do systemu, pan zaczeka..."
    pstrykasz coś na klawiaturce i po trzech minutach mówisz: "a co to było w
    99'tym, jakieś kłopoty z ratami czy coś w tym rodzaju?"
    teraz wszystko zależy czy umiesz odróżnić szczere od nieszczerego
    zdziwienie:
    - jeżeli gość mówi "to ja, Zbiggy" i puszcza oko - dajesz mu kilka tysiaków
    kredytu spod lady i nie zadajesz zbędnych pytań,
    - jeżeli gość zaczyna się tłumaczyć, że był biedny i potrzebował pieniędzy =
    koniec rozmowy,
    - jeżeli gość wyglądał początkowo niesolidnie a teraz jego zachowanie tylko
    to potwierdza = koniec,
    - jeżeli gość nie wzbudzał podejrzeń wcześniej, i reaguje na tą sytuację tak
    jak ty byś zareagował = idziemy dalej.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy