  • 11. Data: 2009-01-06 15:06:33
    Temat: Re: Co kupic na 10-12 miesiecy?
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eost <eost[NOSPAM]@o2.pl> napisał(a):

    > Nie wiem.
    > Komfortowo, bo bliskie SL.
    > A ponizej 2.6 - swiatla nie widac.

    Dzieki za pomoc!

  • 12. Data: 2009-01-06 15:19:46
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    --
    eost.

  • 13. Data: 2009-01-06 18:23:30
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik

    > Co myslicie o Millenium?

    A co wiesz o opcjach na eur i swapach na jena?

  • 14. Data: 2009-01-06 21:04:37
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <s...@t...mercury> napisał(a):

    > Użytkownik

    > A co wiesz o opcjach na eur i swapach na jena?

    Pewno tyle co wszyscy lub mniej.Widzisz zagrożenie w zwiazku z aktywnoscia
    na tym rynku dla Mil?

  • 15. Data: 2009-01-06 22:50:44
    Od: k...@p...onet.pl

    > Ja tam kupilem sobie akcje pewnej spolki Wiednia ale to ja :-)
    >
    > pozdrawiam
    ----------------------------------
    wg mnie masz pelna racje; nie bylo na naszym rynku dotad poza PP Alchemii-swego
    czasu-takiej okazji na Immo-bilizacje zyskow do konca 2009 roku do okolo 5 Euro.
    kroovka

  • 16. Data: 2009-01-06 23:31:04
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Virck wrote:
    > No chlopie ale walnales jak lysy grzywka...
    > Samochod to ostatnia rzecz w ktora sie inwestuje.....

    Zależy, do czego ten samochód później będzie służył i czy na siebie
    zarobi.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 17. Data: 2009-01-06 23:42:09
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Virck"

    > No chlopie ale walnales jak lysy grzywka...
    > Samochod to ostatnia rzecz w ktora sie inwestuje.....

    Czasem pierwsza.
    Wole dowcip o chorym.

    Walnąłeś jak chory w kubeł, chłopie.

  • 18. Data: 2009-01-07 10:49:59
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    Palm, napisz cos okolofundamentowego o CRM.
    (Powaznie, bez zlosliwosci)

    --
    eost.

  • 19. Data: 2009-01-07 22:24:32
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Palm, napisz cos okolofundamentowego o CRM.
    > (Powaznie, bez zlosliwosci)

    Nie ma problemu - tylko musisz poczekać, aż znajdę chwilę wolnego czasu.

    Z nowości to animator działa od 1 stycznia i obecnie widać jakieś
    przetasowania w akcjonariacie.

    Obecna wycena jest moim zdaniem hiperatrakcyjna
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 20. Data: 2009-01-08 18:07:33
    Od: "p." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przetasowania w akcjonariacie.
    >
    > Obecna wycena jest moim zdaniem hiperatrakcyjna

    jak poinfmuja ze nie maja strat na opcjach walutowych to mozna sie
    zastanowic ;)

    pozdrawiam
    p.