  • 1. Data: 2007-06-03 22:05:38
    Temat: Co jest ważne przy wyborze kredytu hipotecznego.
    Od: k...@g...com

    Jak widać dla Klientów kredytów hipotecznych najważniejsze są "przede
    wszystkim niskie oprocentowanie, możliwość wcześniejszej spłaty wraz z
    możliwością wielokrotnego przewalutowania bez podnoszenia dodatkowych
    opłat oraz szybka decyzja kredytowa."

    Więcej:
    http://www.hipotecznekredyty.com/index.php?option=co
    m_content&task=view&id=52&Itemid=44

  • 2. Data: 2007-06-03 22:53:54
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    s.com...
[...]

    Ważne są ubezpieczenia i przede wszystkim to jak długo trzeba za nie płacić.
    Warto dopytać o WIBOR bo to od niego zależy częstotliwość zmiany
    oprocentowania i o wysokość marży w zależności od wkładu własnego. I jak
    bank ubezpiecza się od niskiego wkładu własnego.
    Co oczywiste im wyższy wkład tym niższa marża dlatego jezeli jest sie
    właścicielem kilku nieruchomosci najkorzystniej zabezpieczać się na tej o
    największej wartości.

    Najlepiej gdy na nieruchomości jest już wydzielona księga wieczysta bo banki
    do momentu jej ustanowienia dodatkowo podwyzszaja oprocentowanie.
    No i czas spłaty oraz akceptowalność źródeł dochodu.
    Może i podaje rzeczy oczyswiste. Ale w tym wypadku "żadne wieści" to nie
    zawsze "dobre wieści"
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-06-04 07:18:16
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Oraz konieczność zawiadamiania banku o zmianach dochodu.
    Są banki, których nie interesują zmiany Twojego dochodu dopóki regularnie bez
    opóźnień spłacasz kredyt ( Kredytbank KB
    ?), są tez i takie, gdzie nie tylko deklarujesz, że niezwłocznie zawiadomisz o
    zmianach, ale i co roku obowiązkowo
    musisz w okreslonym terminie dostarczyć kopie swoich zeznań podatkowych za ubiegły
    rok ( Nordea ).
    To drugie może się teoretycznie skończyć nawet wypowiedzeniem kredytu.....
    JaC

  • 4. Data: 2007-06-04 07:23:57
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    k...@g...com napisał(a):
> [...]
    > wszystkim niskie oprocentowanie, możliwość wcześniejszej spłaty wraz z
    > możliwością wielokrotnego przewalutowania bez podnoszenia dodatkowych

    temat był ostatnio dokładnie omawiany na grupie, proponuję trochę poguglać
    - to nie boli...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-04 09:38:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
    [...]

    > temat był ostatnio dokładnie omawiany na grupie, proponuję trochę poguglać
    > - to nie boli...

    Nie masz wrażenia, że to była reklama tego portaliku ?
    KJ

  • 6. Data: 2007-06-04 10:42:57
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie masz wrażenia, że to była reklama tego portaliku ?
    > KJ

    byc moze, ale na link nie klikalem, w kazdym razie IMHO na zadnym portalu
    nie znajdziesz tylu cennych informacji nt. uslug bankowych co tutaj; co z
    tego, ze ktos pokopiowal z sieci i umiescil w jednym miejscu jakies
    oczywiste rzeczy nt kredytu/karty etc... opinie autentycznych klientow sa
    bezcenne!

    tocze teraz boje ws. kredytu hipotecznego: decyzja miala byc w 3-4 dni
    (nawet nie probowalem w to wierzyc), mija 10 dzien i tylko co chwile musze
    dosylac kolejne dokumenty, moglem je wszystkie razem dac, ale doradca ich
    ode mnie na poczatku nie chcial (niemozliwe, aby o nich nie wiedzial)...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    nt kredytow hipotecznych i tematow pokrewnych moznaby ksiazke napisac ;-)