  • 1. Data: 2007-06-03 13:44:54
    Temat: jakie dobre konto dla kilkuset wplat dziennie?
    Od: "marakuja" <m...@o...pl>

    witam

    handlujemy w internecie - mamy konto w mbanku na ktore wplywa klikaset, do
    1,5 tys niskich wplat dziennie. Bylismy z mbanku zadowoleni, ale ostatnio
    okazalo sie, ze niektorych wplat nie widac w systemie on-line - zostaly
    jednak potwierdzone telefonicznie przez obsluge banku. Czyli wplata byla
    zrealizowana, przyjeta przez mbank, obsluga widzi ja w systemie a my na
    stronie nie. Reklamacja zlozona. Ale chyba zrezygnujemy z tego banku. Takie
    potkniecia (do ktorych sie przyznali - podobno sie zdarzaja przy duzych
    ilosciach wplat) sa niedopuszczalne - tracimy przez nie klientów.

    W zwiazku z tym pytanie:

    jaki bank posiada bankowosc internetowa umozliwiajaca:

    - obslugiwanie duzej iloscie wplat (przelewy - kilka w miesiacu)
    - wyszukiwanie wplat po dacie ksiegowania i kwocie oraz rodzaju transakcji
    (chyba standard)
    - jesli jest to mozliwe - wyszukiwanie wplat po tytule wplaty lub nazwie
    nadawcy (to by rozwiazalo wiele problemow)
    - wyswietlenie wiekszej ilosci wplat na stronie (w mbanku nie dalo sie tego
    ustawic - liczba byla dla nas za mala - mozna sie bylo zaklikac na smierc;))

    wiem ze sa rozne aplikacje przeznaczone do mbanku ale wolalabym znalezc inny
    bank, ktory nie bedzie sprawial takich problemow

    z gory dziekuje za sugestie

    pozdrawiam!

    --
    marakuja

  • 2. Data: 2007-06-03 16:08:19
    Temat: Re: jakie dobre konto dla kilkuset wplat dziennie?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 3 Jun 2007 15:44:54 +0200, "marakuja" <m...@o...pl> wrote:

    > - obslugiwanie duzej iloscie wplat (przelewy - kilka w miesiacu)
    to te wplaty to nie sa przelewy? to jak oni wplacaja?

    Moze prosciej dla Was bedzie zautomatyzowac proces platnosci?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&c
    hannel=s&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=7Ps&q=p%
    C5%82atno%C5%9Bci+masowe&btnG=Szukaj&lr=

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-06-03 23:17:20
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Sun, 03 Jun 2007 18:08:19 +0200, WAM napisał(a):

    >Moze prosciej dla Was bedzie zautomatyzowac proces platnosci?

    Wie ktos moze ile kosztuje obsluga platnosci masowych ? Czy oplaca sie te
    usluge uruchamiac przy ok 10 tys klientow wplacajacych regularnie abonament
    co rok na kwoty 50-1000 pln (srednia 200-300 pln) ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2007-06-04 00:03:23
    Od: "Dany" <dany@info[miasto].com.pl>

    > Moze prosciej dla Was bedzie zautomatyzowac proces platnosci?
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&c
    hannel=s&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&hs=7Ps&q=p%
    C5%82atno%C5%9Bci+masowe&btnG=Szukaj&lr=

    A te platnosci masowe to czasem nie sa po to aby kazdy klient mial osobny
    numer konta, jesli do sprzedazy internetowej, gdzi klient czesto jest
    jednorazowy, nie bardzo sie nadaje.

    --
    Dany. Slupsk. Polska pólnocna.

  • 5. Data: 2007-06-04 04:17:30
    Od: "MoDoc" <m...@w...pl>

> [...]
    > abonament
    > co rok na kwoty 50-1000 pln (srednia 200-300 pln) ?

    Płatności masowe doskonale się spisują przy opłatach abonamentowych, z kolei
    przy jednorazowych klientach niestety nie.

    Ceny są uzgadniane indywidualnie pod klienta(wszystko zależy od ilości tych
    kont)

  • 6. Data: 2007-06-04 08:53:15
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 06:17:30 +0200, MoDoc napisał(a):

    > Płatności masowe doskonale się spisują przy opłatach abonamentowych, z kolei
    > przy jednorazowych klientach niestety nie.

    Ja wlasnie mam regularne abonamenty (roczne) i swoj system billingowy gdzie
    kazdy klient ma swoj numerek :)

    > Ceny są uzgadniane indywidualnie pod klienta(wszystko zależy od ilości tych
    > kont)

    A wiesz moze *mniejwiecej* ile to kosztuje ? (zakladajac 10 tys klientow,
    choc slyszalem ze placi sie nie od ilosci klientow a od liczby wplat).
    Chcialbym choc orientacyjnie poznac cene (X pln, XX pln, XXX pln, XXXX
    pln), czy wogole jest sens fatygowac sie do bankow po jakas oferte :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2007-06-04 15:54:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 02:03:23 +0200, "Dany" <dany@info[miasto].com.pl>
    wrote:

    >A te platnosci masowe to czasem nie sa po to aby kazdy klient mial osobny
    >numer konta, jesli do sprzedazy internetowej, gdzi klient czesto jest
    >jednorazowy, nie bardzo sie nadaje.
    Moze bys osobny nr rachunku dla klienta (przydatne do abonamentow),
    ale moze byc osobny dla kazdej transakcji (patrz: onet) - wtedy
    wszystko jest przejrzyste dla jednorazowych transakcji z danym
    klientem.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2007-06-04 16:04:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 3 Jun 2007 15:44:54 +0200, "marakuja" <m...@o...pl> wrote:

    >handlujemy w internecie - mamy konto w mbanku na ktore wplywa klikaset, do
    >1,5 tys niskich wplat dziennie.
    Ewentualnie druga mysl to rachunek typu inteligo - taki gdzie mozesz
    samodzielnie definiowac podrachunki, ktore zostana od razu
    uruchomione. W ten sposob mozesz sobie podzielic potencjalne wplywy na
    rozne rachunki np wg. grup towarowych i miec do nich latwiejszy
    dostep.

    Nie korzystam z inteligo wiec nie wiem czy pozwala zakladac
    podrachunki online dla dz.g. - zreszta nie podales nawet jaka forma
    prawna prowadzi ten handel.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 9. Data: 2007-06-04 16:33:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.06.2007 Dany <dany@info> napisał/a:
> [...]
    >
    > A te platnosci masowe to czasem nie sa po to aby kazdy klient mial osobny
    > numer konta, jesli do sprzedazy internetowej, gdzi klient czesto jest

    Nadaje się nadaje. Ma to zajebistą zaletę - płatności księgują się same.
    Nawet jak klient jest jednorazowy, to co z tego? Chodzi o to, żeby nie mieć
    roboty z patrzeniem w przelewy itd
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2007-06-04 18:42:48
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    WAM wrote:

> [...]
    > uruchomione. W ten sposob mozesz sobie podzielic potencjalne wplywy na
    > rozne rachunki np wg. grup towarowych i miec do nich latwiejszy

    odpada bo nie da sie zagwarantowac ze kupujacy wplaci na ten rachunek
    na ktory powinien, nie mowiac o sytuacjach kiedy klient kupuje
    towary z roznych grup...