  • 41. Data: 2007-04-25 20:57:17
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:f0of3i$8gc$1@news.wp.pl...
    > Tak z pamięci: czy ś.p. Bank Gdański nie wydawał kiedyś kart AmEx ?
    A Millenium nie powstalo z polaczenia Banku Inicjatyw Gospodarczych z
    Bankiem Gdańskim i nazywalo sie BIG Bankiem Gdanskim?

    --
    ~yasiek

  • 42. Data: 2007-04-25 20:57:33
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tak z pamięci: czy ś.p. Bank Gdański nie wydawał kiedyś kart AmEx ?
    JaC

    > Tylko Millenium wydaje, a Fortis Bank, BRE Bank, Deutsche Bank PBC oraz Bank BPH
    (nie wiem czy lista kompletna)
    posrednicza w wydawaniu oryginalu.

  • 43. Data: 2007-04-25 21:02:28
    Temat: Re: Co jest takiego wyjatkowego w AmExach?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 25 Apr 2007 22:16:39 +0200, 666 wrote:

    > No cóz, moze nie kazdy, lub myle sklepy (podziemie CH. Jupiter ul Towarowa).

    W CH Jupiter są delikatesy BOMI, a nie Albert.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 44. Data: 2007-04-25 21:24:36
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    O widzisz, to w jeszcze_jednym nie przyjmują AmExa ;-)
    JaC

  • 45. Data: 2007-04-25 21:26:14
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    >O widzisz, to w jeszcze_jednym nie przyjmują AmExa ;-)
    Bo akceptacja AmEx'a to podobno straszna drozyzna! Ktos gdzies pisal ze i ze
    dwa razy tyle procentow to visa/mastercard! To sie ludziskom nie dziwie ze
    AmEx to beeee....

    --
    ~yasiek

  • 46. Data: 2007-04-25 22:04:59
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Ale w praktyce, co to za pulap i jaki zwrot.
    > Jak mi sie samolot opozni 45 minut (standardowy przypadek), to
    > niestety nic w tym czasie nie zjem, co najwyzej wypije jakies plyny
    > itp. (ktore powinienem wywiezc zamkniete poza granice UE).

    Nie bój się, za 45 min nikt ci nic nie zwróci :) Przeważnie w takich
    ubezpieczeniach minimum wynosi 4 godziny. A to się rzadko zdarza, no
    chyba, że ktoś dużo lata Centralwingsem ;)

    PG

  • 47. Data: 2007-04-29 10:12:37
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    yasiek <y...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "yasiek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Najwazniejsza roznica jest taka, ze ten milenijny rozliczany jest w PLN a
    > nie EUR czy USD. W sumie ten milleAmEx to taka "podroba", ciekawe czy tak
    > samo traktowana przez siec hoteli np jak oryginal...

    Tym, że karta oferowana przez Millenium to karta kredytowa, a oryginalna jest
    typu "charge". oryginalna nie ma sztywnego limitu wydatków, kredytowa zaś tak.
    Filip