  • 1. Data: 2007-04-22 13:42:44
    Temat: Karta do płatności w USD
    Od: "KZ" <z...@u...warszawa.home.pl>

    Witam,

    Czy w którejś z kart wydawanych przez polskie banki jakoś szczególnie
    korzystanie są rozliczane transakcje bezgotówkowe w USD (np. zrobione w
    sklepie internetowym w US) ?
    Albo w którejś szczególnie niekorzystnie ?

    --
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 2. Data: 2007-04-22 13:52:21
    Temat: Re: Karta do płatności w USD
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy w którejś z kart wydawanych przez polskie banki jakoś szczególnie
    > korzystanie są rozliczane transakcje bezgotówkowe w USD (np. zrobione w
    > sklepie internetowym w US) ?

    Korzystnie to rozumiem, że chciałbyś wg najniższego kursu w przeciągu roku
    na przykład?

    /*-+

  • 3. Data: 2007-04-22 14:17:09
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    KZ <z...@u...warszawa.home.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy w którejś z kart wydawanych przez polskie banki jakoś szczególnie
    > korzystanie są rozliczane transakcje bezgotówkowe w USD (np. zrobione w
    > sklepie internetowym w US) ?

    Czy szczególnie to nie wiem, ale Inteligo rozlicza w USD wg kursu sprzedazy
    dewiz w PKO BP.
    Zadnych narzutów

    Slawek

  • 4. Data: 2007-04-22 14:34:46
    Od: "KZ" <z...@u...warszawa.home.pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > Korzystnie to rozumiem, że chciałbyś wg najniższego kursu w przeciągu
    > roku na przykład?

    Czemu nie ;-) Generalnie standard to - z tego co wiem - przeliczanie na euro
    przez Visę a później przez bank z euro na pln po kursie sprzedaży... I przez
    korzystne rozumiałem coś korzystniejszego od tego co opisałem...

    --
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 5. Data: 2007-04-22 15:43:31
    Od: "maciek" <n...@n...no>

    "KZ" <z...@u...warszawa.home.pl> wrote in message
> [...]
    > sklepie internetowym w US) ?
    > Albo w którejś szczególnie niekorzystnie ?

    Może karta USD z BZ WBK? ;-)

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2007-04-22 16:40:58
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > Może karta USD z BZ WBK? ;-)

    Albo VISA Classic w USD w Pekao SA? :)

  • 7. Data: 2007-04-22 17:04:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    KZ pisze:
> [...]
    > sklepie internetowym w US) ?
    > Albo w którejś szczególnie niekorzystnie ?

    Jeżeli chodzi o przeliczniki to tutaj można sobie trochę poczytać:
    http://kartyonline.pl/por.php?id=40

    Z chwalonych na grupie do tego typu rzeczy są karty MC ING, ale z tego
    co wiem on teraz jest w euro rozliczana.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-04-23 07:16:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Podepnij płatności zagraniczne do rachunku walutowego w USD.
    Przykładowo obydwa banki pekało.
    JaC