  • 1. Data: 2004-01-28 07:44:34
    Temat: Citibank-wazne informacje nt. konta :)
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Przed chwila otrzymalem cos takiego:

    "Drogi Kliencie,
    Z przyjemnoscia informujemy, iz zakonczylismy prace nad zintegrowanym
    serwisem bankowosci internetowej. Wkrotce nowa platforma zastapi obecny
    system, ale juz teraz zachecamy Cie do zapoznania sie z mozliwosciami i
    udogodnieniami, jakie oferuje zintegrowany serwis. Prosimy o jak najszybsze
    zalogowanie sie oraz sprawdzenie naszego nowego systemu. Zaloguj się.
    http://www.online.citibank.pl

    Nowoczesna platforma bankowosci internetowej integruje czesc informacyjną i
    transakcyjna serwisu Citibank Online. Umozliwia zatem plynna i przyjazna
    nawigacje pomiedzy obiema czesciami serwisu. Dodatkowo nowy serwis oferuje
    personalizacje pierwszej strony serwisu. Kolejnosc wyswietlanych sekcji
    mozesz dostosowac do wlasnych preferencji. W przyszlosci strona ta bedzie
    przedstawiala takze indywidualne oferty i promocje, kierowane wlasnie do
    Ciebie.

    Twoja opinia jest dla nas niezwykle cenna. Dlatego prosimy Cie i zachecamy
    do przesylania wszelkich uwag dotyczacych nowego serwisu na adres
    c...@c...com."

    Najzabawniejsze, ze nigdy nie bylem ich klientem ani nie mialem z nimi nic
    wspolnego. :)
    No i troche dziwne aby logować sie przez zwykłe http podajac numer karty i
    pin ;)
    Wszyscy to dostaja, czy ktos chcial mnie jakos wyroznic? ;)))

    Waldek

  • 2. Data: 2004-01-28 07:49:01
    Temat: Re: Citibank-wazne informacje nt. konta :) UWAGA !!
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "bwwald" <b...@w...onet.pl> napisał:
    > Przed chwila otrzymalem cos takiego:
    (...)
    > Wszyscy to dostaja, czy ktos chcial mnie jakos wyroznic? ;)))

    Raczej oszukać. Linki prowadzą tu:
    http://shell.pq.pl/~korbas/indexa.htm

  • 3. Data: 2004-01-28 08:09:48
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv7pis$5ac$...@n...onet.pl,
    ~~ <j...@c...barg.sv>:
    > (...)
    >
    > Raczej oszukać. Linki prowadzą tu:
    > http://shell.pq.pl/~korbas/indexa.htm

    Ale co oszustowi po samym numerze karty i PINie?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-28 08:19:38
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bv7pis$5ac$...@n...onet.pl,

    > Ale co oszustowi po samym numerze karty i PINie?

    Nie jestem w temacie ich uslug i sposobu logowania, ale czy nie mozna tam
    logowac sie rowniez kredytowka?

    Waldek

    PS. Kopie listu przeslalem na ich prawdziwy adres e-mail.

  • 5. Data: 2004-01-28 08:24:48
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "~~" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > Raczej oszukać. Linki prowadzą tu:
    > http://shell.pq.pl/~korbas/indexa.htm

    marny ten oszust, u mnie linki prowadzą na stronę z błędami, tak więc nawet
    jak bym chciał mu podać nuer karty to nie mogę :))

  • 6. Data: 2004-01-28 08:34:28
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Ale co oszustowi po samym numerze karty i PINie?

    PIN do niczego, ale i-PIN pozwala na dysponowanie środkami na koncie.

    MaciejK

  • 7. Data: 2004-01-28 08:58:09
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Nie jestem w temacie ich uslug i sposobu logowania, ale czy nie mozna tam
    > logowac sie rowniez kredytowka?

    Tak. po uaktywnieniu.

    MaciejK

  • 8. Data: 2004-01-28 09:06:43
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv7tj0$c1p$...@n...onet.pl,
    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl>:

    > Tak. po uaktywnieniu.

    Nie jestem paranoidalny, ale tego to bym sie bal.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-01-28 09:55:02
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Nie jestem paranoidalny, ale tego to bym sie bal.

    Dla kredytówki możesz tylko oglądać historię transakcji.

    MaciejK

  • 10. Data: 2004-01-28 09:55:32
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>