  • 1. Data: 2004-01-28 07:44:42
    Temat: Do posiadaczy kont w mBanku
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

    Czy ktoś z Was ma w mBanku token?
    mBank podaje się na pierwszym miejscu w rankingu kosztów obsługi rachunku
    wśród Banków oferujących tokeny. Token widomo jest bardziej wygodny od karty i
    słynie za bardziej bezpieczną formę uwierzytelniania. Tak więc pytam czy ktoś
    z Was ma w mBanku token. Bo mi nie chcą wydać ich mlinia twierdzi że nic
    takiego jak token nie mają. Czyżby fałszywy ranking na stronach www mBanku?
    Zwróćcie uwagę że koszt prowadzenia rachunku z tokenem czy z kartą kodów jest
    taki sam - a więc niech mi wydadzą token, zgodnie z tym co piszą.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-01-28 07:56:23
    Temat: Re: Do posiadaczy kont w mBanku