  • Data: 2002-03-13 14:49:06
    Temat: Re: Citi-zlodziej
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a6ng1h$dtt$1@news.tpi.pl...

    > To co mamy jest wlasnie standardem ;). Problem
    polega chyba na tym, ze
    > klient dostaje malo informacji na temat dziala
    tego produktu.

    Tak, zapewne tutaj jest pies pogrzebany. A jezeli
    kolega Art skorzysta nie z twojej rady tylko złoży
    skargę do rzecznika to pewnie przegra ale w Citku
    (przynajmniej na pewien czas) sytuacja w kwestii
    info powinna się, imo, poprawić.

    > Zwykly czlowiek bardzo rzadko ma potrzebe
    skorzystania z polecenia wyplaty i ze
    > wzgledu na brak informacji powstaja takie
    nieporozumienia.

    Jeżeli zwykły człowiek rzadzko korzysta to i
    zwykły czło-citek też sie nie naumie.

    > BTW nie sadzicie, ze www BZWBK jest liderem pod
    wzgledem ilosci informacji
    > edukacyjnych wsrod stron innych bankow?

    Też mam takie przekonanie ale jednocześnieczęsto
    jest bardzo trudno się w tym morzu info znaleźć (z
    pomocą przychodzi ichnia wyszukiwarka ale nie
    zawsze skutecznie)

    Sark