eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms › Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 2 Dec 2020 09:17:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w
    internecie - koniec sms
    From: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, December 2, 2020 at 5:48:29 PM UTC+4, WAM wrote:

    > Już się wycofali... chwilowo :)
    >

    > Informujemy, że w związku z zapytaniami dotyczącymi planowanej zmiany
    > sposobu autoryzacji dla części transakcji internetowych kartą, która
    > miała nastąpić 1 grudnia 2020 r., postanowiliśmy przesunąć datę
    > wdrożenia nowego wymogu autoryzacji transakcji.

    Tak jak pisałem wcześniej, nie każdy korzysta z polskiego app store, a tylko z niego
    można pobrać aplikację polskiego Citibanku. Zgłaszałem już ten problem Citi rok temu
    i zbyli mnie jakimiś licencjami, ponownie im o tym przypomniałem i napisali:

    "W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że wychodząc
    naprzeciw Państwa oczekiwaniom, data wyłączenia bieżącej formy akceptacji transakcji
    internetowych wykonywanych kartami kredytowymi oraz debetowymi została przełożona.
    Działanie to ma na celu przystosowanie systemu i utworzenie nowych rozwiązań dla
    wszystkich Klientów, którzy nie posiadają urządzeń mobilnych obsługujących naszą
    aplikację, a także dla osób korzystających z zagranicznych sklepów Google Play/App
    Store."