  • 11. Data: 2002-08-24 17:42:15
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    ??? znowu nadaje:

    > A owszem, jest - Fortis e-pakiet.

    A jak jest?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 12. Data: 2002-08-24 22:00:26
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    raz dwa napisał ...
    > Umowa nie została zawarta. O los urzędu sie nie martw. Osoba
    podpisywała
    > wniosek. Regulamin kart kredytowych citibank BH w Warszawie SA mówi:
    > że umowa jest to umowa o korzystanie z karty kredytowej citibank,
    obejmująca
    > niniejszy regulamin oraz wniosek o wydanie karty kredytowej citibank
    ????
    > to co wniosek i regulamin = UMOWA ???
    > Według mnie totalna bzdura. To co mam podpisać i ma to być umowa to
    musi miec
    > napisane w nagłówku UMOWA, innej możliwości NIE MA. Według prawa
> [...]

    Aby zawrzeć umowę konieczne są tylko oświadczenia woli stron.
    Jeśli jedna strona (Klient) pisze wniosek: "Szanowny Banku, zawrzyj ze
    mną umowę", zaś bank w odpowiedzi odpisuje: "Szanowny Kliencie,
    odpowiadając na Twoj wniosek niniejszym zawieramy z Tobą umowę", to
    mozna uznać, że umowa została zawarta na piśmie. Oświadczenia woli
    stron są jednoznaczne i wyrażone na piśmie.

    A swoją drogą, czy we wniosku z Citi, który został podpisany w
    opisywanej sprawie, nie ma przypadkiem zapisu drobnym drukiem, że w
    przypadku akceptacji wniosku przez bank dokument ten staje się umową?

    Z tego przykładu widać, że trzeba szanować swój podpis...

    Pirxx

  • 13. Data: 2002-08-24 22:22:46
    Od: v...@p...onet.pl

    dokladnie - radze "panu uprzejmemu urzednikowi" zajrzec do kodeksu cywilnego..
    to pomoze mu zrozumiec czym jest oferta i jak dochodzi do jej przyjecia..

  • 14. Data: 2002-08-24 22:29:08
    Od: "MariuszJ" <j...@w...waw.pl>

> [...]
    > przypadku akceptacji wniosku przez bank dokument ten staje się umową?
    >
    > Z tego przykładu widać, że trzeba szanować swój podpis...

    Do momentu dostarczenia karty przez CITI do właściciela umowa jest jeszcze
    nie zawarta.
    Aktywowanie karty też nie jest zawarciem umowy.
    Zawarcie umowy następuje w momencie
    1. Zapłacenia za kartę
    lub
    2. Dokonania pierwszej transakcji.
    Koniec kropka

    Jest tak między innymi z prostej przyczyny: "naganiacze" na karty kredytowe
    CITI nie chcą/nie mogą dać swojemu przyszłemu klientowi regulaminu karty -
    więc trudno by było aby klient zgodził się na warunki narzucone przez bank
    bez możliwości zapoznania się z nimi.
    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 15. Data: 2002-08-26 23:51:30
    Od: m...@p...onet.pl

    > A jak jest?

    W bardzo podobny sposob - najpierw wysylasz wniosek z sieci, potem podpisujesz
    to na papierze w oddziale, a potem dostajesz informacje o numerze konta, ktore
    zostalo zalozone.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 16. Data: 2002-08-27 09:18:53
    Od: i...@p...onet.pl

    >Osoba na stanowisku - kierowniku działu w urzędzie państwowym nie chciał być >
    > niemiły i potraktował przedstawiciela bardzo miło i poświęcił swój czas na
    >wypełnienie wniosku; oczywiście z tą myślą by następnego dnia odwołać wszystko
    >i zrezygnować z wątpliwej oferty Citi.

    Nie całkiem na temat, ale coś dziwny ten kierownik. Jeżeli nie potrafi odmówić
    jakiemuś domokrążcy to jakie musi mieć problemy z własnymi pracownikami. Może
    najwyższy czas pracę??