  • 1. Data: 2002-08-23 13:20:55
    Temat: Niewatpliwy sukces mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za rzecznikiem prasowym Szmonem Midera:

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA
    osiągnął 25% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w polskim
    sektorze bankowym od początku br.

    Od początku stycznia do końca lipca br. przyrost depozytów w mBanku na
    rachunkach osób fizycznych wyniósł 525,4 mln zł, co stanowi ponad 25%
    przyrostu depozytów gospodarstw domowych w całym sektorze bankowym w
    Polsce*. Oznacza to, iż od początku br., co czwarta "nowa" złotówka
    deponowana przez osoby fizyczne w bankach w Polsce została powierzona
    mBankowi.

    Obecnie Klienci mBanku zgromadzili blisko 1,6 mld zł depozytów.

    "Od początku istnienia mBanku notowaliśmy wyraźny wzrost depozytów, jednakże
    nie przewidywaliśmy, że może on - po niespełna dwóch latach działalności -
    osiągnąć pułap 25% przyrostu wszystkich depozytów przysłowiowych Kowalskich.
    Zachowanie naszych Klientów - powierzających nam swoje oszczędności,
    potwierdza zasadność przedsięwzięcia, jakim jest mBank. Rynek zweryfikował
    potrzebę "banku innego niż wszystkie". Nowatorstwo i atrakcyjność oferty,
    jaką kierujemy do Klientów, przynosi wymierne korzyści obu stronom. Klienci
    otrzymują oprocentowanie niespotykane gdzie indziej, my otrzymujemy zaufanie
    i depozyty. Wierzę, że dzięki takim danym popularność i zaufanie do modelu
    biznesowego mBanku wzrośnie o kolejne punkty procentowe." - zaznacza
    Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, odpowiedzialny za bankowość
    detaliczną, twórca mBanku

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-23 20:46:34
    Temat: Re: Niewatpliwy sukces mBanku
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > mBankowi.
    >
    > Obecnie Klienci mBanku zgromadzili blisko 1,6 mld zł depozytów.

    To świadczy o tym, ze ludzie nie trzymaja oszczędności w bankach i wola inne
    formy ich lokowania
    TYLKO 6,4 mld jest w bankach (po 160 zł/głowe) ????

  • 3. Data: 2002-08-24 09:16:53
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    inne
    > formy ich lokowania
    > TYLKO 6,4 mld jest w bankach (po 160 zł/głowe) ????

    To swiadczy tylko o tym, ze osoby fizyczne ulokowaly od poczatku roku ok 2.1
    mld PLN. Czyli w depozytach osob fizycznych znajduje sie o tyle wiecej w
    porownaniu z koncem grudnia zeszlego roku. Tak zle, a nadal oszczedzamy :-)

    Ciekawi mnie jednak, czy te 525 milionow uwzgledniaja depozyty w mBiznes?
    Gdyby mBank uwzglednil rowniez mBiznes ( bo niby to konta rowniez dla osob
    fizycznych), to w tej sytuacji nie powinno chyba sie mowic o co czwartej
    zlotowce Kowalskich, czy tez gospodarstw domowych.
    Obawiam sie jednak, ze te dane zawieraja rowniez depozyty mBiznes, bo
    miliard mBank mial juz w grudniu:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=173
    40&t=17340
    Stad niewatpliwy sukces moze okazac sie sukcesem mniej niewatpliwym. ;-)

    Waldek

  • 4. Data: 2002-08-24 11:27:33
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    AMRA pisze:
    >mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA
    >osiągnął 25% udział w przyroście depozytów gospodarstw domowych w polskim
    >sektorze bankowym od początku br.

    A są gdzeiś dane na temat innych banków?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-08-24 20:28:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    23 Aug 02 22:46, inkoguto pisal do All:

    i> To świadczy o tym, ze ludzie nie trzymaja oszczędności w bankach i
    i> wola inne formy ich lokowania TYLKO 6,4 mld jest w bankach (po 160
    i> zł/głowe) ????

    Co czwarta "nowa"... !!!
    czyli 6,4 mld to _nowe depozyty_. (od 1.01.02)

    To było oczywiste i tego właśnie obawiała się RPP po wprowadzeniu "belkowego".
    Masz zresztą też inny wskaźnik - wzrost sprzedaży detalicznej.
    Ludzie wydają pieniądze, bo wiecej zyskają na zakupie przy (jeszcze) wysokiej
    pozycji złotego i niskiej inflacji, niż na wątpliwym zysku z depozytu.
    Tendencję można określić tak: - jeśli planowałeś jakiś zakup, remont czy
    "zaszalenie", zrób to teraz póki czas i nie odkładaj na później, bo tylko może
    być gorzej... :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-