    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - prawda: szanuje klienta!
    Date: Thu, 24 Jul 2008 22:31:10 +0200

    > Ale Citi w kwesti limitow jest akurat kiepskie. Mi limitu podniesc nie
    > chcieli, pomimo ze np. taki Multibank czy ING (bardziej restrykcyjne
    > banki) daly mi limity kilka razy wieksze niz to co mam w Citi. W dodatku
    > KK Citi zwyczajnie mi sie zatyka (wydam w miesiac limit i w nastepnym
    > musze uzywac juz innej karty, a splacac wczesniej nie mam zamiaru bo po
    > cos to GP jednak jest) i przez to bank nie zarabia. Mi to w zasadzie
    > wszystko jedno, bo mam teraz 3 KK i moge placic innymi ale z punktu
    > widzenia banku to kiepski interes. A bac to sie chyba Citi nie ma czego,
> [...]

    Nie jest żle z limitami w Citi, mam Visę od 2000, a później i Mc. Teraz mam
    limit 13 800 + 5 800, nigdy nie prosiłem o zwiększenie, nie informowałem o
    zarobkach. Obroty 20 000 - 30 000 rocznie, spłaty 100%. W tym roku dostałem
    dożywotnio zerowe opłaty za główną i dodatkową Visę i wymiana na złote. Za
    Mc płacę 30 zł, żadnych ubezpieczeń, żadnego konta w Citi.
    Co to jest 20 m-cy? Trzeba czekać!