    From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
    Date: Thu, 24 Jul 2008 22:52:10 +0200

    news:g6an1d$ebl$1@news.onet.pl...

    > Ale Citi w kwesti limitow jest akurat kiepskie. Mi limitu podniesc nie
    > chcieli, pomimo ze np. taki Multibank czy ING (bardziej restrykcyjne banki)
    > daly mi limity kilka razy wieksze niz to co mam w Citi.

    mam takie same doświadczenie z raiffeisenem, oraz millennium:

    - karty z _dużo_ większymi limitami uzyskałem od razu
    - od razu takiego koloru, o jaki wnioskowałem - citi natomiast podczas
    wnioskowania telefonicznego przyznał mi złote karty, ale kurier podając wniosek
    do podpisania wyjaśniał, że innej niż srebrna nie mogę dostać (?)

    wiele osób wypowiadało się na pbb, że limit zwiększany był niemal automatycznie
    po roku użytkowania karty, a także spotkałem wypowiedzi, że wystarczył telefon z
    prośbą, i limit też był bez problemu zwiększany.