  • 1. Data: 2004-04-17 09:24:55
    Temat: Citi - oszukancze maile powrocily
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    ciekawe dla czego złodzieje tak sobie upodobali ten bank? Czyżby to z uwagi
    na słabość zabezpieczeń? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-04-17 09:42:08
    Temat: Re: Citi - oszukancze maile powrocily
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > ciekawe dla czego złodzieje tak sobie upodobali ten bank? Czyżby to z
    uwagi
    > na słabość zabezpieczeń? ;]

    O - takiego motywu jeszcze nie znałem. Po wejściu na stronę przez IE widać,
    że ładuje się błędny adres. Natomiast po załadowaniu całej pojawia się na
    wysokości adresu biały pasek z adresem właściwym, który zakrywa adres
    błędny. Co ciekawe mój komputer pokazuje ten biały pasek nawet jak
    zminimalizuje wszystko na pasek i na wszystkich innych oknach ;]

  • 3. Data: 2004-04-17 11:08:46
    Od: "biru" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    widać,
    > że ładuje się błędny adres. Natomiast po załadowaniu całej pojawia się na

    Jaki Ci się pojawia adres? Możesz być bardziej szczegółowy, bo próbowałem
    powtórzyć Twój manewr, ale wydaje mi się wszystko w porządku.

    > wysokości adresu biały pasek z adresem właściwym, który zakrywa adres
    > błędny. Co ciekawe mój komputer pokazuje ten biały pasek nawet jak
    > zminimalizuje wszystko na pasek i na wszystkich innych oknach ;]

    To bardzo ciekawy motyw, jak go osiągnąć?

    pozdrawiam

    omfumu

  • 4. Data: 2004-04-17 11:29:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "biru" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > widać,
    >
    > Jaki Ci się pojawia adres? Możesz być bardziej szczegółowy, bo próbowałem
    > powtórzyć Twój manewr, ale wydaje mi się wszystko w porządku.

    Wygląda to tak, jakby ktoś nakleił biały kawałek papieru na pasek adresu i
    wpisał na tej naklejce prawidłowy adres. Nie można tego skasować. Nie widać
    także tego, co jest pod spodem. Ta "naklejka" jest jednak trochę
    niewymiarowa i widać na obu końcach właściwy adres (czyli ten oszukany).
    Skasowanie tego adresu nie powoduje zniknięcia tej "naklejki".

    Może namalować coś na monitorze? ;]

  • 5. Data: 2004-04-18 09:51:28
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    podeslij prosze linka do tej strony..
    Patyk

  • 6. Data: 2004-04-18 15:42:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Patyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > podeslij prosze linka do tej strony..
    > Patyk

    http://www.seanpuffycombs.org/citibank-verify-accoun
    t-57435-5645-3765/dirDllSSl856-4756-JkkLCiti-547864/
    newUse485-5754-575Hq35-56-SSL/cgi-bin/UserDllcity435
    -669996054-44/citibank-user-854394/Verify.htm

    Ale już nie działa.