  • 1. Data: 2002-04-26 08:08:56
    Temat: Citi - Visa i MasterCard
    Od: KamilaC <k...@n...com>

    Wlasciciel kredytowej Visy NIE moze byc rownoczesnie wlascicielem
    MasterCarda! Oczywiscie mozna to obejsc, biorac druga karte na
    wspolmalzonka, tak zeby kazdy mial karte glowna i dodatkowa, tylko PO
    CO? Myslalam, ze pekne ze smiechu, jak mi pani z Citiphone o tym
    powiedziala.

    KamilaC

  • 2. Data: 2002-04-26 08:46:32
    Temat: Re: Citi - Visa i MasterCard
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wspolmalzonka, tak zeby kazdy mial karte glowna i dodatkowa, tylko PO
    > CO? Myslalam, ze pekne ze smiechu, jak mi pani z Citiphone o tym

    To jest IMHO nieuzasadniony wymysł jakiegoś idioty. Ot co.

    Tomek

  • 3. Data: 2002-04-26 09:04:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To jest IMHO nieuzasadniony wymysł jakiegoś idioty. Ot co.

    Karte MC moze dostac kazdy posiadacz VISY ktory ma zdolnosc kredytowa aby
    posiadac 2 karty. Do kart sa przyznane osobne limity. City wybralo pewna
    grupe osob ktorym somo zaproponuje wydanie MC.
    IMHO nalezy po prostu skladac wniosek i nie przejmowac sie informacjami o
    tym czego sie nie da ;). Wnioski sa rozpatrywane gdzie indziej ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-04-26 09:07:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "KamilaC"
> [...]
    > wspolmalzonka, tak zeby kazdy mial karte glowna i dodatkowa, tylko PO
    > CO? Myslalam, ze pekne ze smiechu, jak mi pani z Citiphone o tym

    - po jednym odpytaniu uwierzylas?
    citiprawda polega na tym ze kazdy citislon mowi co innego - zadzwon jeszcze ze
    dwa razy i dostaniesz przynajmniej dwie inne odpowiedzi ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-26 14:03:06
    Od: <c...@m...com.pl>

> [...]
    > wspolmalzonka, tak zeby kazdy mial karte glowna i dodatkowa, tylko PO
    > CO? Myslalam, ze pekne ze smiechu, jak mi pani z Citiphone o tym

    Mam Visę od 4 lat a dziś podpisałem wniosek na MC jako drugą kartę (koszt 30
    zł - bo to druga karta w tym banku). Trzeba być tylko na liście osób
    przeznaczonych do zaoferowania im tej karty. Limit dostałem 2 razy mniejszy niż
    na Vis'ie. Ale można też zamienić Visę na MC i zostać przy pełnym limicie.
    Możana też podobno dowolnie zaplanować sobie czas trwania okresu
    rozliczeniowego.

    Czarek

  • 6. Data: 2002-04-26 15:12:53
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zł - bo to druga karta w tym banku). Trzeba być tylko na liście osób
    > przeznaczonych do zaoferowania im tej karty. Limit dostałem 2 razy mniejszy

    Nie wiesz przypadkiem czy MC jest objety takim samym pakietem ubezpieczen co
    VC ? Czy kosztuje tez 6.50 miesiecznie ?
    Fuzzyo

  • 7. Data: 2002-04-26 17:20:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Nie wiesz przypadkiem czy MC jest objety takim samym pakietem ubezpieczen
    co
    > VC ? Czy kosztuje tez 6.50 miesiecznie ?

    tak tym samym i 6,5 miesiecznie + 3 m-ce gratis credit shield

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-27 10:53:59
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    : Nie wiesz przypadkiem czy MC jest objety takim samym pakietem ubezpieczen
    co
    : VC ? Czy kosztuje tez 6.50 miesiecznie ?

    Wszystkie pozostałe opłaty i zasady takie same jak przy VC.

    BTW na ulotce pisze:

    ""przejęcie przez Citibank odpowiedzialności za transakcje dokonane bez
    Twojej wiedzy i zgody po zgłoszeniu kradzieży lub zaginięcia do CitiPhone"

    Czyżby nie KK MC nie była objęto ochroną 48 h wstecz?

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 9. Data: 2002-04-27 13:52:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Twojej wiedzy i zgody po zgłoszeniu kradzieży lub zaginięcia do CitiPhone"
    >
    > Czyżby nie KK MC nie była objęto ochroną 48 h wstecz?

    fakt, na tej ch ulotce tak pisze, ale na wniosku jest normalnie ze 48 h
    wstecz przejmuja odpowiedzianosc

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-04-27 17:52:07
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    KamilaC <k...@n...com> wrote:
> [...]
    > wspolmalzonka, tak zeby kazdy mial karte glowna i dodatkowa, tylko PO
    > CO? Myslalam, ze pekne ze smiechu, jak mi pani z Citiphone o tym

    Kłamała.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313