  • 11. Data: 2007-02-07 09:08:42
    Temat: Re: Citi KK - czy informuja o (nie)przyznaniu karty
    Od: "MarcinB" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Tak mi powiedział konsultant. Co prawda nie wprost, bo powiedział, że teraz
    > odmówią, ale "za 4 miesiące *na pewno* przyznamy panu kartę", a za 4
    > miesiące mam właśnie 25. urodziny ;-)

    Wyczytałem gdzies ze w Millennium trzeba miec ukonczone 25 lat. Karty mi nie
    przyznali, wiec jest to prawdopodobne.

    W BPH po złożeniu wniosku oddzwoniła Pani i powiedziała, że z mojego numeru
    PESEL wnioskuje, że nie ukonczyłem 25 lat a w tym banku ponizej tego wieku
    nie dają, ale powiedziała, że jeżeli bede chciał kartę przenieść z innego
    banku to bedzie bez problemu.

    A może ktoś się orientuje, jak mi w Millennium odmówili na normalnych
    zasadach (chyba z powodu wieku) dadzą KK na podstawie 3 ostatnich wyciągów z
    innej karty? Czy już jestem tam spalony :P ?

  • 12. Data: 2007-02-07 09:11:56
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MarcinB wrote:
    > A może ktoś się orientuje, jak mi w Millennium odmówili na
    > normalnych
    > zasadach (chyba z powodu wieku) dadzą KK na podstawie 3 ostatnich
    > wyciągów z innej karty? Czy już jestem tam spalony :P ?

    Mi powiedzieli ze dadza. Rocznik 82 jestem (grudzien de facto, wiec 25
    lat skoncznych nie mam). Karte Citi tez posiadam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-02-07 14:09:27
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    .

    > Tak mi powiedział konsultant. Co prawda nie wprost, bo powiedział, że
    > teraz
    > odmówią, ale "za 4 miesiące *na pewno* przyznamy panu kartę", a za 4
    > miesiące mam właśnie 25. urodziny ;-)

    w citi dają kk od 21 lat :-) więc pewnie jakies inne wymogi zawiodły np. za
    krótki okres zatrudnienia. A ostatnio wydają karty dodatkowe dla
    maloletnich - od 13 roku zycia ;-)
    pozdr
    ewa

  • 14. Data: 2007-02-07 16:01:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.02.2007 Ewa <e...@w...pl> napisał/a:

    > w citi dają kk od 21 lat :-) więc pewnie jakies inne wymogi zawiodły np. za
    > krótki okres zatrudnienia.

    W sumie nic dziwnego - należę do najniższej klasy społecznej w Polsce,
    przyzwyczaiłem się, że wszyscy mnie mają w dupie, a banki w szczególności.
    Nie dość, że przedsiębiorca, to jeszcze młody i z nieuregulowanym wojskiem.
    Ale ma to swoje zalety - nie żyję na kredyt. Np. zamiast kupować mieszkanie na
    kredyt - kupiłem 2x mniejsze za gotówkę. Może kiedyś mi to zaprocentuje,
    kiedy nadejdzie recesja i będę z piwkiem w ręku patrzył, jak reszta będzie
    się wyprzedawała, żeby raty spłacać. :)
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2007-02-07 20:50:35
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    MarcinB napisał(a):
    > Poza tym mam 22 lata :P
    > Więc teoria sie nie sprawdza

    Jestes na stale zatrudniony, czy to tez im wisi? :P Ciekawym strasznie,
    jak to z tym Citim jest. Ostatnio sie duzo nasluchalem, ze robia bardzo
    malo problemow z kartami.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 16. Data: 2007-02-07 21:02:49
    Od: "MarcinB" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał(a):

    > Jestes na stale zatrudniony, czy to tez im wisi? :P Ciekawym strasznie,
    > jak to z tym Citim jest. Ostatnio sie duzo nasluchalem, ze robia bardzo
    > malo problemow z kartami.

    Mam umowe cywilnoprawną o świadczenie usług (czyli umowe-zlecenie).

  • 17. Data: 2007-02-07 21:06:29
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    MarcinB napisał(a):
    > Mam umowe cywilnoprawną o świadczenie usług (czyli umowe-zlecenie).

    Czyli w teorii umowy o dzielo tez powinny dawac rade. No zobaczymy - na
    razie nawet do mBanku o KK nie wystartowalem. Ale jako student nie
    omieszkam sprawdzic :) dzieki.

  • 18. Data: 2007-02-07 21:18:14
    Od: "MarcinB" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > Czyli w teorii umowy o dzielo tez powinny dawac rade. No zobaczymy - na
    > razie nawet do mBanku o KK nie wystartowalem. Ale jako student nie

    W Cit liczy się bardzo jaka firma, ile pracowników, branża itp. tak
    przynajmniej powiedziła Pani na CitiPhonie.

    A poza tym to karte jak juz pisałem i inni pisali też :) dostałem bez
    zaswiadczen tylko "na dowód"