  • 1. Data: 2007-02-05 19:47:00
    Temat: czy warto w to wejsc?
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    http://www.inwestycje.bph.pl/

  • 2. Data: 2007-02-05 20:01:06
    Temat: Re: czy warto w to wejsc?
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    az na 4 lata trzeba zablokowac sobie srodki

  • 3. Data: 2007-02-05 21:03:37
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    Najbardziej zastanawia mnie:

    "...- inwestycji w zmiany kurs walut EUR/PLN..."

    ???

    Baton

  • 4. Data: 2007-02-06 00:19:39
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Baton" <b...@g...pl> writes:

    > Najbardziej zastanawia mnie:
    >
    > "...- inwestycji w zmiany kurs walut EUR/PLN..."
    >
    > ???

    Pewnie grają na forexie.

    --
    jimmij

  • 5. Data: 2007-02-06 07:12:20
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    "Lokata Trzy Zyski+ nakierowana jest na dalsze wzrosty na światowych
    rynkach akcji, kontynuacje wzrostowego trendu na rynkach nieruchomości i
    umacnianie się polskiej waluty względem euro. "

    Jest taka żelazna zasada logiki: Z fałszu wynika wszystko.
    Czyli albo się uda albo nie.
    IMHO Szanse że przez kolejne 4 lata dalej będzie wzrost są mniejsze niż
    to, że nastąpi w końcu krach.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-02-06 20:59:05
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    ale jest ta zagwarantowane 100% po 4latach, a jezeli jakis indeks jest na
    minusie to przyjmuja wartosc zero tak ze jezeli nic niezarobie to i nic
    niestrace. tak ze mysle ze warto :)

  • 7. Data: 2007-02-06 21:19:25
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > ale jest ta zagwarantowane 100% po 4latach, a jezeli jakis indeks jest na
    > minusie to przyjmuja wartosc zero tak ze jezeli nic niezarobie to i nic
    > niestrace. tak ze mysle ze warto :)

    Masz trochę racji. Możesz co nieco zarobić, ale nie stracisz - tylko musisz
    zamrozić kapitał aż na 4 lata. Mi się jednak wydaję, że są - ładnie mówiąc -
    instrumenty, z których można by więcej wycisnąć po tych 4 latach.

    A sama lokata? To typowa lokata strukturyzowana, są one popularne w
    niektórych "private bankingach", ale czasem jakiś bank da to do detalu. BPH
    co jakiś czas tak robi, ma (jescze :)) dobry PR, więc klienci dają się
    skusić.
    Widzisz po sobie :)

  • 8. Data: 2007-02-08 22:22:18
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    pr jest dobry zadalem to pytanie iz chce wiedziec jak sie ludzie zapatruja
    na tego typu produkty. sprzedaje te scd i mysle iz sa dobra alternatywa dla
    otwartych fuduszy, ze wzgedu na ochrone kapitalu a zysk wiekszy od
    standartowych lokat