  • 1. Data: 2007-02-06 19:05:43
    Temat: Citi KK - czy informuja o (nie)przyznaniu karty
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Zlozylem wniosek o KK przez strone Citi. Dostalem maila
    o przyjeciu wniosku, potem przyjechal pracownik, wypisalem wniosek
    papierowy (wszystko od nowa, mimo ze w Internecie juz te dane podalem).
    I co teraz? Czy Citi przesyla jakas informacje o rozpatrzeniu wniosku?
    Czy tez dowiem sie o tym tylko gdy poczta przyjdzie karta (albo nie).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-02-06 19:14:15
    Temat: Re: Citi KK - czy informuja o (nie)przyznaniu karty
    Od: "MarcinB" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <k...@k...de> napisał(a):

> [...]
    > I co teraz? Czy Citi przesyla jakas informacje o rozpatrzeniu wniosku?
    > Czy tez dowiem sie o tym tylko gdy poczta przyjdzie karta (albo nie).

    Dadzą znać :)

    Albo przyślą kartę albo pismo, że nie przyznali :)

  • 3. Data: 2007-02-06 22:00:25
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MarcinB wrote:

    > Dadzą znać :)
    >
    > Albo przyślą kartę albo pismo, że nie przyznali :)

    Najpierw zadzwonią, że przyznali (z jakim limitem o ile pamiętam) i
    kiedy wysyłają.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-02-06 22:07:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Najpierw zadzwoniÄ?, Ĺźe przyznali (z jakim limitem o ile pamiÄ?tam) i
    > kiedy wysyĹ?ajÄ?.

    ???
    jeszcze sie nie spotkalem z przypadkiem, aby zadzwonili...po prostu
    przychodzi nieaktywna karta lub pisemko, ze niestety

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-06 22:11:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2007 RobertS <r...@x...pl> napisał/a:

    > ???
    > jeszcze sie nie spotkalem z przypadkiem, aby zadzwonili...po prostu
    > przychodzi nieaktywna karta lub pisemko, ze niestety

    Ja sam zadzwoniłem i spomiędzy wierszów się dowiedziałem, że dają od 25
    roku życia ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 6. Data: 2007-02-06 22:22:09
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ja sam zadzwoniłem i spomiędzy wierszów się dowiedziałem, że dają od 25
    > roku życia ;-)

    Hm... pierwsza dostalem majac 23 albo 24...
    Pewnie - jak zwykle - zalezy od wiekszej ilosci czynnikow.

  • 7. Data: 2007-02-06 22:24:02
    Od: "MarcinB" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Ja sam zadzwoniłem i spomiędzy wierszów się dowiedziałem, że dają od 25
    > roku życia ;-)

    7-go wypełniłem pierwszą strone wniosku z danymi, bo jak zobaczyłem dalsze
    pytania to mi sie odechciało pisać, ale na drugi dzien zadzwoniła bardzo
    miła Pani pogadalismy sobie i przesłała dane do przedstawiciela.
    10-go spotkałem się z przedstawicielem, aby podpisac wniosek i umowe
    17-go poszła na poczte przesylka z kartą
    22-go karte miałem w skrzynce na listy.

    I nikt nie dzwonił mnie informować tylko wysłali karte i już

    Poza tym mam 22 lata :P
    Więc teoria sie nie sprawdza

    Pozdr, aswistak

  • 8. Data: 2007-02-06 22:28:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > 7-go wypełniłem pierwszą strone wniosku z danymi, bo jak zobaczyłem dalsze
    > pytania to mi sie odechciało pisać,

    nie ma sensu wypelniac calosci, bo i tak dzwonia, aby sie spotkac i
    wszystko sie od nowa spisuje

    poza tym formularz wymaga wpisania tel. domowego, miejsca na imie i
    nazwisko tez nie ma za duzo...

    Citi - szybko i przyjemnie

    RS

  • 9. Data: 2007-02-06 22:41:38
    Od: "MarcinB" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > Citi - szybko i przyjemnie
    >
    > RS

    Dokładanie, aż sam byłem pod wrazeniem szybkości i jakości obsługi

    W tym samym dniu składałem przez Internet wniosek o wydanie FotoKarty
    Fortisa, już o niej zapomiałem a tu 22-go gdy w reku miałem KK Citiego
    dzwoni jakis koles z Forisa potwierdzic dane i poinformować, że karta
    została przyznana i kurier przyjedzie.
    24-go kurier przyjechał umowe podpisałem i dałem xero DO.
    Karta miała byc bez zaswiadczen.

    31-go zadzwoniła Pani z Forisu, że jak jestem zainteresowany to mam przesłać
    zaświadczenie, więc w tym samym dniu je wysłałem piorytetem.
    A wczoraj przyszedł poleceony z FortisBanku ze mam dosłac zaświadczenie, o
    czym mnie poinformowała już \pani dzwoniac do mnie.

    Pewnie karta przyjedzie dopiero w nastepnym tygodniu czyli po ponad miesiąc
    od wypełnienia wniosku

    A w Citi szybko i przyjemnie :)

  • 10. Data: 2007-02-07 08:57:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2007 MarcinB <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

> [...]
    > 17-go poszła na poczte przesylka z kartą
    > 22-go karte miałem w skrzynce na listy.
    >
    > I nikt nie dzwonił mnie informować tylko wysłali karte i już

    Tak mi powiedział konsultant. Co prawda nie wprost, bo powiedział, że teraz
    odmówią, ale "za 4 miesiące *na pewno* przyznamy panu kartę", a za 4
    miesiące mam właśnie 25. urodziny ;-)
    --
    Samotnik