  • Data: 2002-03-05 06:12:33
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sie nie dziwie - mam tam konto od czasow habnlobanku - CitiOne - wszystko
    > free,

    Czyli rozumiem, że na koncie masz więcej niż 15kzł ?
    Bo wg poz. 2.2 toip jak poniżej to płacisz 40 zł/mc

    >oddzial gdzie pracuja super ludzie, kiedy mi sie zamazy ze np karta ma
    > zdarte logo - ide i dostaje nowa od reki, potrzebuje potwierdzenia
    > przelewow - robie go w oddziale lub przez CitiPhone z prosba o przyslanie
    > potwierdznia, historia rachunku - darmowa, bankomaty - Euronet + Citka,
    > funkcja depozytowa bankomatów. Jedyna wada - marny % ...

    Podoba mi się tez punkt 13.14 i 13.15
    Nieźle łupią :-)
    Btw. czy CitiOne to nie jest przypadkiem to konto, które można załozyć tylko w
    Warszawie ?
    Coś mi się tak obiło o uszy :-)
    Wolę moje Pekao, gdzie opłaty są, ale nie tak zastraszające, a i kart mają
    większy wybór :-)
    Pozdrawiam
    Grzegorz