  • 1. Data: 2003-02-23 09:24:54
    Temat: Citek + SMS KK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wlasnie sobie zadzwonilem w sprawie histroii konta i CitiPan powiedzial ze
    maja promocje i przez 2 miesiace gratis przysylaja SMSami saldo z KK i czy
    chce uaktywnic :) Zamowilem usluge a co dalej to zobaczymy - z tego co sie
    dowiedzialem to pozniej koszt bedzie wynosil 4,99.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-02-23 09:45:50
    Temat: Re: Citek + SMS KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chce uaktywnic :) Zamowilem usluge a co dalej to zobaczymy - z tego co sie
    > dowiedzialem to pozniej koszt bedzie wynosil 4,99.

    Jak masz Ere to 0PLN i polaczenia z Citiphone tez 0PLN :). Zastanawiam sie
    czy nie wymienic sobie karty na Ere ;).

    Maciej

  • 3. Data: 2003-02-23 12:23:46
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    > Jak masz Ere to 0PLN i polaczenia z Citiphone tez 0PLN :). Zastanawiam sie
    > czy nie wymienic sobie karty na Ere ;).
    >
    > Maciej

    Z Ery do Citi -> numery 082484 i 081112.
    Obydwa oczywiscie za free :)

    --
    Pzdr, Stacho

  • 4. Data: 2003-02-23 14:00:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Z Ery do Citi -> numery 082484 i 081112.
    > Obydwa oczywiscie za free :)

    Dla cardholderow CitiEra. Dla innych 08CITI 0,15PLN/mn.

    Maciej

  • 5. Data: 2003-02-23 15:06:06
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > chce uaktywnic :) Zamowilem usluge a co dalej to zobaczymy - z tego co sie
    > dowiedzialem to pozniej koszt bedzie wynosil 4,99.

    Jeśli masz też konto w Citi to na jednym SMSie możesz dostawać zarówno
    salda z karty jak i z konta za tą samą cenę - 4.90

  • 6. Data: 2003-02-24 07:36:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Feb 23, 2003 at 10:24:54AM +0100, JaKi wrote:

> [...]
    >chce uaktywnic :) Zamowilem usluge a co dalej to zobaczymy - z tego co sie
    >dowiedzialem to pozniej koszt bedzie wynosil 4,99.

    IMHO to citi dla nowych posiadaczy kk zawsze robilo promocje na
    wszystkie dodatki, zarowno te oczywiste jak i te mniej
    oczywiste. Klopot oczywiscie polega na tym ze po tych dwoch miesiacach
    zazwyczaj zapominasz co miales powlaczane i nagle placisz duzo
    wiecej.

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-02-24 09:47:24
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > chce uaktywnic :) Zamowilem usluge a co dalej to zobaczymy - z tego co sie
    > dowiedzialem to pozniej koszt bedzie wynosil 4,99.

    Ale po co Ci to? To jest naprawdę niepotrzebne, zwłaszcza za 4,99.
    Podają saldo na 2-3 dni wstecz. Tyle samo dowiesz się logując na ich stronie
    www - i to za darmo (chyba, że płacisz za dostęp do sieci).
    Sam korzystam z tej usługi (mam ją gratis) i w efekcie co 2-3 miesiące muszę
    przez to czyścić skrzynkę z SMS'ami.

  • 8. Data: 2003-02-24 09:54:47
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ale po co Ci to? To jest naprawdę niepotrzebne, zwłaszcza za 4,99.

    Platnych raczej nie bede uzywal - teraz zobacze jak to dziala

    > Podajš saldo na 2-3 dni wstecz. Tyle samo dowiesz się logujšc na ich stronie
    > www - i to za darmo (chyba, że płacisz za dostęp do sieci).

    Nie zawsze mi sie chce sprawdzac :) a SMS przychodzi sam z siebie ;)

    > Sam korzystam z tej usługi (mam jš gratis) i w efekcie co 2-3 miesišce muszę
    > przez to czyœcić skrzynkę z SMS'ami.

    To mnie raczej nie bedzie sie tyczyc bo na biezaco wywalam przeczytane SMSy :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-24 14:39:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > chce uaktywnic :) Zamowilem usluge a co dalej to zobaczymy - z tego co sie
    > dowiedzialem to pozniej koszt bedzie wynosil 4,99.

    U mnie tez mialo byc za darmo przez dwa miesiace, ale oplate oczywiscie
    naliczyli ;-//
    Ogolnie te SMSy sa kiepskie, bo podaja saldo na dzien poprzedni.

  • 10. Data: 2003-02-24 14:42:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > U mnie tez mialo byc za darmo przez dwa miesiace, ale oplate oczywiscie
    > naliczyli ;-//

    Niech tylko cos takiego zrobia, to znowu bede z nimi wlaczyl tak jak o KK :)

    > Ogolnie te SMSy sa kiepskie, bo podaja saldo na dzien poprzedni.

    Zobaczymy co to za cudo :)

    --
    JaKi