  • 1. Data: 2003-02-23 06:36:59
    Temat: Prowizja od wpłaty gotówkowej
    Od: "Realista" <r...@o...pl>

    Witam
    Muszę wpłacić na konto w mBanku 25000pln.
    Gdzie mogę wpłacić pieniądze żeby prowizja była najmniejszą?
    Pozdrawiam
    Real
    --
    ---=====----
    " Zadzwon do mamy ... "

  • 2. Data: 2003-02-23 07:03:12
    Temat: Re: Prowizja od wpłaty gotówkowej
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b39q36$ch9$1@nemesis.news.tpi.pl, Realista <r...@o...pl>:
    > Witam
    > Muszę wpłacić na konto w mBanku 25000pln.
    > Gdzie mogę wpłacić pieniądze żeby prowizja była najmniejszą?

    Rozumiem, ze obarczono Cie gotowka?
    No to jest problem.

    Do jakiegos banku z oddzialami na wlasne konto i nastepnie zlecic przelew.
    Jesli nie masz konta, to dla takiej kwoty oplaca Ci sie je zalozyc, bo w
    przeciwnych wypadkach bedzie b. wysoka prowizja.

    Mozesz tez skorzystac z konta kogos innego, kto Ci wplaci na swoje i zaraz
    przeleje - o ile konto docelowe jest Twoje.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-23 07:05:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b39rnu$m36$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Do jakiegos banku z oddzialami na wlasne konto i nastepnie zlecic
    > przelew. Jesli nie masz konta, to dla takiej kwoty oplaca Ci sie je
    > zalozyc, bo w przeciwnych wypadkach bedzie b. wysoka prowizja.

    Np. rachunek avista w Pekao SA - bezplatny - wplata bezplatna i nastepnie
    przelew za 3zl.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-24 18:41:53
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Realista wrote:

    > Witam
    > Muszę wpłacić na konto w mBanku 25000pln.
    > Gdzie mogę wpłacić pieniądze żeby prowizja była najmniejszą?
> [...]

    Lukas Bank. W oddziale zalozysz konto i najpozniej nastepnego dnia bedziesz
    mogl wplacic i zlozyc przelew. Konto i przelewy przez internet za darmo ;-)
    Mozesz tez otworzyc konto przez internet, ale to troche dluzej trwa, a poza
    tym i tak przeciez musisz isc do oddzialu wplacic te pieniadze.

    Pozdrawiam,

    Nik