  • Data: 2021-09-22 14:48:37
    Temat: Re: Citek, KK vs Internet?
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/09/2021 14:32, Dawid Rutkowski wrote:

    > Chyba też tak zrobię - choć inna sprawa, że wcale nie mam musu
    > używania akurat KK citi do płacenia w necie.

    Generalnie ostatnio nie chce mi się bawić w "bankowanie" i mam
    ograniczoną ilość plastiku. A KK mam w sumie z "rozpędu"... czasami używam
    blika z konta podstawowego.

    > Ale na przyszłość taki hint może się przydać. I na pewno nie ma
    > żadnych obostrzeń od citi przy używaniu ich KK via curve - prowizji,
    > braku GP?

    Z tego co widziałem, to nie. Ale w sumie też ostatnio zaczałem
    'niepoprawnie' używać KK bo w momencie kiedy dostanę wyciag z Citi to od
    razu spłacam (najzwyczajniej łatwiej mi się wtedy zorientować ile
    miesiecznie wydaję i ile już wydałem) :D

    w.