  • 41. Data: 2016-03-23 16:51:32
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:almarsoft.3252346491029957708@news.neostrada.pl

    > Co Cie powstrzymało przed pójściem na całość i wzięciem oferowanych 48k?:)

    1. Wydawało mi się wtedy (co chyba nie jest całkiem prawdą), że wysokość
    limitu jest jakimś ograniczeniem w przypadku utraty karty (i PINu)więc
    chciałem mieć jak najmniejszy, ale dopasowany do tego ile jestem w stanie w
    te 54 dni wydać. Wykańczałem wtedy mieszkanie. Teraz to by mi znów
    wystarczył około 4k - za niecały rok będę musiał policzyć, czy nie trzeba
    zrezygnować z karty aby za nią nie zapłacić.
    2. Teraz wiem, że przy innych kredytach karta kredytowa zmniejsza zdolność
    (im większy limit tym bardziej) więc nie mam żadnego powodu, aby zwiększać
    ten limit.
    P.G.

  • 42. Data: 2016-03-23 17:11:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 14:49:35 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > Jak potrzebowałem zwiększyć limit to na 100% obyło się bez żadnego telefonu
    > i dokumentów.
    > Na karcie miałem 4k. Cały czas wisiała oferta typu "możesz zwiększyć do 48k
    > bez żadnych papierów" (jakoś przez nich wyliczone wg historii rachunku i
    > może BIKu). Wypełniłem wniosek na 8k i chyba na drugi dzień już mogłem
    > wykorzystać (nie śledziłem, czy zajęło im to 5 minut czy 10h). Nie minął
    > miesiąc i zwiększyłem do 12k (dokładnie tak samo). Oferta zwiększenia ciągle
    > wisiała. Nie wiem z czego to wyliczali, ale kwota co rusz była inna.
    Ale umowę ramową miałeś

  • 43. Data: 2016-03-23 18:12:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...

    > Ale umowę ramową miałeś

    Zakładam, że to pytanie.
    Gdy pierwszy raz przysłali kartę nie miałem. Ale chyba źle napisałem - chyba
    z kartą były jakieś papiery - podpisać, odesłać.
    Dawno było - chyba ponad 10 lat temu - mogę nie pamiętać szczegółów, ale że
    mnie zaskoczyli kartą o którą na pewno nie wnioskowałem to jestem pewien i
    że była kredytowa to też bo debetową miałem.
    P.G.

  • 44. Data: 2016-03-23 18:39:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-23 12:09, Kamil Jońca wrote:
> [...]
    dochodu pożyczek rozdawac nie mogą. Kłopoty z KNfem murowane wtedy.
    > Ale mbank nie rozdawał na prawo i lewo, tylko na podstwie obrotów na
    > koncie.

    Ufff. Wszyscy bezrobotni są wobec tego bezpieczni. Moving on.

  • 45. Data: 2016-03-24 07:58:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 14:17, Kamil Jońca pisze:
> [...]

    Chcecie zatwierdzić jeden niepowtarzalny schemat
    dla udzielania kredytu na różne kwoty, w różnych bankach, dla różnych
    osób, różnego typu, na różne okresy? I wszystko wg tej samej procedury?

  • 46. Data: 2016-03-24 10:04:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Chcecie zatwierdzić jeden niepowtarzalny schemat
    > dla udzielania kredytu na różne kwoty, w różnych bankach, dla różnych
    > osób, różnego typu, na różne okresy? I wszystko wg tej samej
    > procedury?

    Ale dlaczego do mnie to piszesz? Ja sobie zdaję sprawę, że różne kredyty
    mogą mieć różne procedury.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You will obey or molten silver will be poured into your ears.

  • 47. Data: 2016-03-24 10:34:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 23 Mar 2016 14:49:34 +0100, Piotr
    Gałka<p...@c...pl>
> [...]
    > ale kwota co rusz była inna.

    >Co Cie powstrzymało przed pójściem na całość i wzięciem oferowanych

    Niechec to walki z bankiem o 48k, w razie jakiejs kradziezy ?

    J.

  • 48. Data: 2016-03-24 11:21:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 10:04, Kamil Jońca pisze:

    > Ale dlaczego do mnie to piszesz? Ja sobie zdaję sprawę, że różne kredyty
    > mogą mieć różne procedury.

    Tak mi wypadło, że się podpiąłem pod Ciebie,
    bo akurat licytowaliście się co jest bzdurą, większą bzdurą
    i nie całkiem bzdurą.

  • 49. Data: 2016-03-24 15:15:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Mar 2016 10:34:27 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Niechec to walki z bankiem o 48k, w razie jakiejs kradziezy ?

    On nie sprawia wrażenia leminga, co się da nabrać na phishing.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2016-03-24 16:47:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >On nie sprawia wrażenia leminga, co się da nabrać na phishing.

    Nie czytales innych watkow ?
    Nie trzeba dac sie nabierac, przyjdzie obciazenie z Chin czy Nigerii i
    bank je zaksieguje.
    I nic do tego nie trzeba - tylko jakiegos nieuczciwego czlowieka po
    tamtej stronie.

    J.