    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Date: Wed, 23 Mar 2016 09:46:35 +0100

    news:cbe41157-fcf4-4eb2-afe7-d44ed400d02f@googlegrou
    ps.com...

    > Jakieś prasowe bzdury zapewne
    > Który bank daje możliwość wzięcia kredytu w parę sekund?

    W nowym mBanku to jakoś nie rzuca mi się w oczy, ale w starym to za każdym
    logowaniem widziałem, że proponują mi zwiększenie limitu w rachunku do 30k
    czy 40k. I to chyba działało na zasadzie potwierdzenia kodem wysłanym
    SMS-em. Wydaje mi się nawet, że kiedyś była taka reklama, że już przy kasie
    sklepowej brakuje ci kasy to w parę sekund ją masz.

    Pisząc o tych sekundach na kredyt opierałem się na linku, który ktoś w tym
    wątku wrzucił wcześniej:
    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-zlodzieje-o
    kradali-konta-bankowe-klientow-sieci-play/

    Nie wygląda mi na całkiem prasową bzdurę. Dodatkowo wygląda, że złodzieje
    robili atak ręcznie - jakieś próby po 1zł. Jakby mieli program realizujący
    całość to byłoby jeszcze szybciej.
    P.G.