  • 1. Data: 2002-01-10 22:08:46
    Temat: Ciekawe ogłoszenie na pl.biznes
    Od: "skarus" <s...@p...fm>

    Od: "Pier" <k...@f...onet.pl>
    Temat: Kupie pakiet startowy konta Inteligo
    Data: 10 stycznia 2002 21:03

    Jak w temacie kupie za max 120 zl pakiet startowy konta Inteligo oczywiscie
    nie rozpieczetowany od osob z wojewodztwa slaskiego

    Rafal

  • 2. Data: 2002-01-10 23:27:18
    Temat: Re: Ciekawe ogłoszenie na pl.biznes
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skarus" <s...@p...fm> napisał w
    wiadomości
> [...]
    >
    > Jak w temacie kupie za max 120 zl pakiet
    startowy konta Inteligo oczywiscie
    > nie rozpieczetowany od osob z wojewodztwa

    Proba podszycia się pod kogoś, zalożenia lewej
    firmy ?, hobbysta chyba jednak to nie jest. Oferta
    skierowna chyba do kurireów dostarczających
    pakiety klientom :-))) trzeba uważac na te
    "zgubione" :-)

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-11 10:28:30
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    skarus <s...@p...fm> wrote:
> [...]

    > Jak w temacie kupie za max 120 zl pakiet startowy konta Inteligo oczywiscie
    > nie rozpieczetowany od osob z wojewodztwa slaskiego

    A karta i kodami ? No coz do prawnie pieniedzy na cudzy koszt fajna rzecz

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 4. Data: 2002-01-11 11:05:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A karta i kodami ? No coz do prawnie pieniedzy na cudzy koszt fajna rzecz

    A moze chpodzi mu o jakiesaukcje czy sprzedaz przez net - nieprzyjemnosci ma
    ktos inny - wlasciciel konta - ale ciekawi mnie jak on to zaktywizuje..

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-11 13:11:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    na cudzy koszt fajna rzecz

    > A moze chpodzi mu o jakiesaukcje czy sprzedaz
    przez net - nieprzyjemnosci ma
    > ktos inny - wlasciciel konta - ale ciekawi mnie
    jak on to zaktywizuje..

    Ciekawe czy to "wychowanek" pbb :-) ?

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-12 00:15:37