  • Data: 2002-05-10 13:01:14
    Temat: Re: Ciekawe
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:ttcfdusjiosvmr84lrrm2h9a3s5mcuqkri@4ax.com...

    > Taaa... W połowie lutego zamknąłem u nich konto - do dzisiaj nie
    dostałem
    > potwierdzenia zamknięcia rachunku

    No, nie twierdze ze jest idealny :-))). Mi podoba sie ich Teleserwis,
    to, ze maja duzo placowek, to, ze gdy wplacam czynsz to nie pobieraja
    oplat, a jak wplace po terminie to sami nalicza i pobiora odsetki, to ze
    wykonuja tanie przelewy zagraniczne i z gory wiadomo ile za nie zaplace
    (a nie jak np. w Pekao SA po 2 tyg. zostane obciazony jeszcze jakimis
    oplatami banku zagranicznego) oraz to, ze takiego przelewu moze dokonac
    czlowiek z ulicy - nawet jak nie masz u nich konta (ale jak masz to
    taniej kupisz walute), to ze mam bez zadnych formalnosci kredyt do
    wysokosci 6-krotnych srednich miesiecznych wplywow (nie korzystam, ale
    milo wiedziec). Lubie tez te atmosfere duzych placowek bankowych - hal
    ala dworzec ;-) - wiem, ze jestem w Banku, a nie w garazu ;-). Pawnie
    pare plusow by sie jeszcze znalazlo, co nie znaczy, ze te plusy
    przyslaniaja mi minusy ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab