    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawe
    Date: 6 May 2002 14:26:38 +0200

    > A kto mowi ze ma byc uczciwie :)

    Rozdział III punkt 8. :-P

    BTW, jestem zdania że bank jako "instytucja zaufania publicznego" nie powinien
    stosować tych samych chwytów marketingowych co sprzedawcy czosnku (niczego im
    nie ujmując), bo to nieco inny profil działalności... Ale to tylko moje skromne
    zdanie.
    Zresztą i tak popis nad popisami widziałem w wykonaniu Inteligo. "Jesteśmy
    przekonani że zmiany spotkają się z Państwa uznaniem" i zachomikowane głęboko
    zmiany w TOiP, żeby się czasem klient za prędko nie dokopał... :-(( Wstyd IMHO,
    żeby bank takiego chłama wysyłał.
    Zresztą podobne zdanie mam na temat "porównania" by Lukas.

    pozdrawiam
    maksymilian