  • 1. Data: 2002-10-08 07:26:11
    Temat: Re: Chcecie zarobić ? :-))))
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:anu16u$d0v$1@news2.tpi.pl...
    > Attn:

    Żeby komuś się nie wydawało, ze to ja !!!

    Taki spam dostałem...:-)

  • 2. Data: 2002-10-08 07:47:08
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    Pierwszy raz ?

    Takie listy od różnych mambo bambo dostaję od jakichś 4 mcy co 3-4 dni
    i w różnych wersjach - raz to biali farmerzy uciekający przed czarnymi, raz
    to jakieś związki zawodowe w nigerii czy kopalnia złota, był nawet bankier z
    RPA któremu klient wpłacił 20 mln usd na konto i za chwile zabił sie w
    wypadku samochodowym

    mnie to tylko zastanawia jedno : jakis sens tego byc musi i ktoś sie na to
    nabiera, w przeciwnym razie nie rozsyłaliby tyle śmiecia,

  • 3. Data: 2002-10-08 08:06:58
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > mnie to tylko zastanawia jedno : jakis sens tego byc musi i ktoś sie na to
    > nabiera, w przeciwnym razie nie rozsyłaliby tyle śmiecia,

    http://www.cert.pl/news/317

    no, to tak jak myślałem, wyślą 100 000 maili, z czego 99 990 wyląduje od
    razu w koszu, a z tych 10-ciu znajdą jednego naiwnego z którego wyciągną
    trochę szmalu i są do przodu -

    "głupich nie sieją, tylko sami rosną" mawiał mój dziadek, ale mimo
    wszystko zadziwia mnie naiwnośc tego jednego

  • 4. Data: 2002-10-08 08:08:39
    Od: "Przemek Jaroszewski" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@u...pko.pl> napisał w wiadomości

    > mnie to tylko zastanawia jedno : jakis sens tego byc musi i kto? sie na to
    > nabiera, w przeciwnym razie nie rozsyłaliby tyle ?miecia,

    http://www.cert.pl/news/317

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2002-10-08 09:24:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Pierwszy raz ?

    Owszem. Pierwszy nie z Nigerii :-)))
    Skąd te miglance zbierają adresy e-mail ?

  • 6. Data: 2002-10-08 09:35:40
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > Owszem. Pierwszy nie z Nigerii :-)))
    > Skąd te miglance zbierają adresy e-mail ?

    przede wszystkim skanując ... grupy dyskusyjne

  • 7. Data: 2002-10-08 10:11:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Paweł wrote:
    > Pierwszy raz ?
    >
    > Takie listy od różnych mambo bambo dostaję od jakichś 4 mcy co 3-4 dni
    > i w różnych wersjach - raz to biali farmerzy uciekający przed

    Ja od kilku lat.

  • 8. Data: 2002-10-08 10:13:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Paweł wrote:

    > przede wszystkim skanując ... grupy dyskusyjne

    Nie w tym wypadku - caly afrykanski spam dostaje na adres, ktorego nigdy
    (ani podobnego) na 100% nie uzylem na grupie.

  • 9. Data: 2002-10-08 10:36:43
    Od: r...@c...pl

    > mnie to tylko zastanawia jedno : jakis sens tego byc musi i ktoś sie na to
    > nabiera, w przeciwnym razie nie rozsyłaliby tyle śmiecia,

    Według tygodnika Angora jakaś księgowa ze Stanów po otrzymaniu propozycji
    zarobienia 4.5 mln USD założyła konto i aby pokazać , że takie duże przelewy idą
    przelała na chwilę 2 mln dolarów , które szybko wyparowały. Szczególów nie
    opodali ale jest jakaś lista w USA zajmująca się Scamem z Nigerii i tam mogą
    być szczegóły. Niestety głupich nie sieją , ludzie znęceni zyskiem dają
    pełnomocnictwa do swoich kont lub wykonują przelewy na poczet kosztów.

    radon

  • 10. Data: 2002-10-08 13:59:18
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > być szczegóły. Niestety głupich nie sieją , ludzie znęceni zyskiem dają
    > pełnomocnictwa do swoich kont lub wykonują przelewy na poczet kosztów.

    Tak po prawdzie to ja gdzies czytalem jak panowie brokerzy z Londynu dali
    sie na to nabrac i niezle na tym poplynelo pare instytucji finansowych
    :))) -jak to mowia glupich nie sieja...
    POzdrawiam
    Wall