  • 11. Data: 2002-01-18 20:12:54
    Temat: Re: Certyfikat i mBank
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romek" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:a29vbf$342$1@news.onet.pl...
    > Miałem dokładnie to samo,minęło po tygodniu jak
    dobry katar niestety nie mam
    > pojęcia po czym.

    Wbudowana w programy M$ inteligencja ...
    potrzebował trochę czasu aby się zorientowac co i
    jak :-)))

    Sark

  • 12. Data: 2002-01-21 10:16:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli używasz produktów Microsoftu, to faktycznie masz się czego
    > obawiać.

    No właśnie. Załącznikiem do Twojego postu był wirus. NIE OTWIERAJCIE TEGO
    ZAŁACZNIKA!

    Być może do mojego postu także jest dołączony załącznik, bo mam zarażonego
    kompa, nie otwierajcie go!

    Czym to cholerstwo usunąć, wiecie może? Ściągną najnowsze demo MKSa.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 13. Data: 2002-01-21 10:41:15
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>.
    W wiadomości z Mon, 21 Jan 2002 11:16:33 +0100 przeczytalem:

    ROTFL. :-)
    ciekawe ilu naprawde spanikuje...?
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 14. Data: 2002-01-21 10:45:06
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Laik" <...@b...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL. :-)
    > ciekawe ilu naprawde spanikuje...?

    Sekundę, bo nie zakumałem.
    To co to w końcu jest? Jak się tego cholerstwa pozbyć, bo rozpleniło się to
    po całym kompie, aczlolwiek MKS tego nie wykrywa...

    Po prostu usunąć?

    Akurat z wirusami/trojanami nie miałem wiele do czynienia...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 15. Data: 2002-01-21 11:05:40
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>.

    >Akurat z wirusami/trojanami nie miałem wiele do czynienia...

    wyjasnienie na priv. :)
    mozesz spokojnie kontynuowac lekture newsow.
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 16. Data: 2002-01-21 11:06:51
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a2grfr$11a$1@news.onet.pl...

> [...]
    wykrywa...

    > Po prostu usunąć?
    >
    > Akurat z wirusami/trojanami nie miałem wiele do

    Spokojnie, kolega Płaszczyca znowu zaczyna grac
    ludziom na nerwach a dokładnie posiadaczom wyrobów
    M$ musi coś udowodnić (wykorzystuje pewną lukę w
    OE ale to nie jest groźne). Już kiedyś był
    proszony na grupie aby tego nie robił, usluchał
    ale teraz widocznie mu wraca.

    Sark

  • 17. Data: 2002-01-21 11:08:57
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    p.s. jak to rozumieć "rozpleniło się to po całym
    kompie" ?

    Sark

  • 18. Data: 2002-01-21 11:18:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > p.s. jak to rozumieć "rozpleniło się to po całym
    > kompie" ?

    Mam plik thumbs.db w wielu katalogach, głównie na dysku F z filmami.

    A może to nie to? :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 19. Data: 2002-01-21 11:24:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a2gtfd$4ta$1@news.onet.pl...

    > Mam plik thumbs.db w wielu katalogach, głównie na dysku F z filmami.
    >
    > A może to nie to? :)

    Inaczej - plik ten tworzy się w katalogach, do których wchodzę [ale nie we
    wszystkich - muszą być tam chyba jakieś określone pliki].

    Ktoś tu chyba dostanie najnowszego linuxa na skrzynkę. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl