  • 1. Data: 2008-11-28 22:19:34
    Temat: Cash 4 you - przekręt w Słupsku??
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Otóż w Słupsku przeprogramowano bankomaty tej sieci. W miejsce wypłaty
    wprowadzono "saldo i wypłata" albo "saldo". Czyli dla osób z kontem w mBanku
    obowiązkowa opłata za wypłatę srodków w wysokości 1 złoty. W innych miastach
    też tak macie?
    AS

  • 2. Data: 2008-11-28 22:29:16
    Temat: Re: Cash 4 you - przekręt w Słupsku??
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 23:19:34 +0100, Adam Sito napisał(a):

> [...]
    > obowiązkowa opłata za wypłatę srodków w wysokości 1 złoty. W innych miastach

    W warszawie pierwsza opcja to Saldo i wypłata, ostatnia sama wypłata. Też
    się kiedyś na to naciąłem...

  • 3. Data: 2008-11-28 22:55:04
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > W warszawie pierwsza opcja to Saldo i wypłata, ostatnia sama wypłata. Też
    > się kiedyś na to naciąłem...

    Ale ten ostatni przycisk działa?
    W Słupsku sama wypłata jest nieaktywna w całym mieście...
    AS

  • 4. Data: 2008-11-28 23:26:48
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 23:55:04 +0100, Adam Sito napisał(a):

    > Ale ten ostatni przycisk działa?
    > W Słupsku sama wypłata jest nieaktywna w całym mieście...
    > AS

    Ostatnio sprawdzałem ten ficzer w środę, mogło od tamtego czasu się coś
    zmienić...

  • 5. Data: 2008-11-29 11:14:25
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 28, 11:19 pm, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > obowiązkowa opłata za wypłatę srodków w wysokości 1 złoty. W innych miastach

    Potwierdzam w Sopocie. Rzadko tam wyciągam i nie jestem pewien czy
    wcześniej było inaczej, ale ostatnio właśnie odruchowo pyknąłem opcję
    1 i złotóweczka poleciała...Cwaniaczki...

  • 6. Data: 2008-11-29 20:42:21
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wprowadzono "saldo i wypłata" albo "saldo". Czyli dla osób z kontem w mBanku
    > obowiązkowa opłata za wypłatę srodków w wysokości 1 złoty. W innych

    W Krakowie parę miesięcy temu się tak naciąłem, gdy pojawiła mi się
    w nieoczekiwanym miejscu pozycja "saldo i wypłata".

    Jest też "wypłata" bez salda (i działa jak trzeba), tylko w nieco
    nieintuicyjnym miejscu, a ręka się sama kieruje do płatnego
    "salda i wypłaty".

    Brzydkie IMHO zagranie ze strony Cash 4 You.

    Pozdrowienia
    --
    Andrzej Rumin

  • 7. Data: 2008-11-30 21:33:00
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    >Potwierdzam w Sopocie. Rzadko tam wyciągam i nie jestem pewien czy
    >wcześniej było inaczej, ale ostatnio właśnie odruchowo pyknąłem opcję
    >1 i złotóweczka poleciała...Cwaniaczki...

    To chyba im działa bo ja tez popłynąłem na 1 zł, kapnałem się po 0,1 s od
    naciśnięcia przycisku ;-)
    --
    D.

  • 8. Data: 2008-12-06 12:11:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Nov 2008 23:19:34 +0100, "Adam Sito"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >obowiązkowa opłata za wypłatę srodków w wysokości 1 złoty. W innych miastach
    W szczecinie jest tak samo od conajmniej kilkunastu tygodni. Ale nie
    dalem sie zlapac :D

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!