  • 1. Data: 2008-09-29 11:16:14
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jaki? haczyk?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" ggpfqk$ve$...@j...tahoe.pl

    > Jest, ale musisz chodzic do oddzialu aby go wykonac, nie mozna przez siec.

    I płacić piątaka miesięcznie na UB_ezpieczenie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-09-29 11:17:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" ggpgak$4tc$...@n...dialog.net.pl

    > Getinie to zysk ok. 500zl. Gdyby jeszcze jakis bank "placil" tyle za wizyte to ja
    bardzo chetnie bede odwiedzal jak czesto sie da
    > :-)))

    Ja mógłbym za 50 złotych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-09-29 11:29:46
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" ggr0rc$3di$...@n...dialog.net.pl

    > ewidentnie przed kazda operacja trzeba bedzie zerknac w TOiP, a o przyszlych

    I tak nieźle. :) Śląski kiedyś wprowadził opłatę (1 złotówkę) za przelewy
    ,,domowe'' (nie pamiętam, czy internetowe, bo tam wcześniej funkcjonowało
    coś innego zdalnego) i informację o wprowadzonej opłacie umieścił u siebie
    na tablicy informacyjnej, wiszącej na ścianie w banku...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-11-28 18:55:20
    Temat: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Z informacji z Alior wynika ,że daja karte kredytową z nieoprocentowanym
    kredytem na 57 dni.
    Przy czym przelew z konta karty na dowolne konto jest traktowany jako
    bezgotówkowy.
    Czyli biore KK np z limitem np 40000 przelewam do innego banku na 56 dni, na
    10% , potem spłacam ten kredyt nieoprocentowany w Alior i powtarzam do
    skutku operacje.
    Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty 40-80 zł,
    gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?
    --
    Pzdr
    mareK

  • 5. Data: 2008-11-28 18:58:24
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Informacje masz dobre. Haczyk jest taki, ze zlozylem wniosek w dniu otwarcia
    i od dwoch tygodni ani widu ani slychu (7 dni roboczych wedlug banku to
    max).
    Drugi haczyk jest taki, ze max mozesz wnioskowac 6x dochody, wiec dla tych
    40.000 musisz dostarczyc zaswiadczenie o dochodach w wysokosci blisko 7 tys.
    netto (o ile nie masz innych obciazen, bo wowczas wiecej). To znacznie
    ograniczy wysokie limity.

  • 6. Data: 2008-11-28 19:00:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mareK pisze:
    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty 40-80 zł,
    > gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    1. Na razie bank nie działa :)
    2. Oni wydają KK tylko na podstawie zaświadczeń (nawet jak przenosisz z
    innego banku), więc pewnie trzeba wykazać spory dochód aby dostać limit 40k.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-11-28 19:01:28
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Haczyk jest pewnie taki, że za kwartał się skończy.

    Ostatnio slyszalem, ze PODOBNO w Getinie przelew z karty jest od ponad 2
    lat...

  • 8. Data: 2008-11-28 19:01:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 19:55:20 +0100, mareK napisał(a):

    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty 40-80
    > zł, gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    Haczyk jest pewnie taki, że za kwartał się skończy.
    Moja karta ma ważność do listopada 2009 r., ale może się okazać, że tak
    atrakcyjne warunki nie dotrwają do tego czasu.

    Tak, opcja przelewu z karty jest w menu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2008-11-28 19:03:11
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ggpet5$3c7$1@achot.icm.edu.pl, *mareK* wrote:
> [...]
    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty
    > 40-80 zł, gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    Jak raz przelejesz 40000 to jeszcze cie zwolnia z oplaty rocznej... Bo
    przelewy podobno wchodza do sumy kwot transakcji zwalniajacych z oplaty za
    karte.

    Haczyk - Jeszcze nikomu sie nie udalo dostac tej karty. Czekamy na
    pierwszego szczesliwca :-)
    Poki co ciagle cos maja nie tak i im sie procedury zmieniaja.
    Na koncu moze sie okazac tak jak w tym dowcipie:

    "Czy to prawda,że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody?
    - Oczywicie, prawda.
    Tylko nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie na Placu Czerwonym tylko na ulicy
    Rewolucji, nie samochody tylko rowery i nie rozdają tylko kradną."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2008-11-28 19:03:24
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Ja jeszcze mam pytanie do autora watku: gdzie mozna przelac na te 56 dni na
    10% kwote 40.000?