  • 1. Data: 2008-11-28 14:20:49
    Temat: [KK Alior] Przeniesienie z Money.pl
    Od: Westfalls <d...@m...com>

    Wczoraj poszedlem do Aliora (Poznan) aby przeniesc do nich KK Money. Mila
    Pani powiedziala mi ze od niedawna jest nowa procedura i teraz mimo iz to
    przeniesienie potrzebuje zaswiadczenie o dochodach. Opisywane byly na
    grupie przypadki roznych wykladni a raczej widzimisie pracownikow Aliora
    stadtez pytanie czy to od wczoraj(albo i lekko wczesniej) faktycznie
    zaswiadczenie jest potrzebne czy raczej poczekac az otworza nowy oddzial i
    drugiej Pani brak papierologi nie bedzie przeszkadzal?

    --
    Westfalls

  • 2. Data: 2008-11-28 14:31:19
    Temat: Re: [KK Alior] Przeniesienie z Money.pl
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 15:20:49 +0100, Westfalls napisał(a):

> [...]
    > zaswiadczenie jest potrzebne czy raczej poczekac az otworza nowy oddzial
    > i drugiej Pani brak papierologi nie bedzie przeszkadzal?

    Ja bym poczekał, może niekoniecznie na nowy oddział, ale na nowy tydzień.
    Biorąc pod uwagę to co tam się opowiada -- wszystko jest możliwe.
    No ale moja karta (ponoć) wczoraj do mnie poszła, takie mam info w
    systemie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-28 17:31:47
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Ja oprócz wyciągów złożyłem oświadczenie o dochodach. Próbuje złączyć 2
    karty. Zobaczymy co dalej. Mam dostać odpowiedź w następnym tygodniu (to
    pierwszy taki wniosek w oddziale)

    --
    Darek