  • Data: 2002-02-18 11:07:31
    Temat: Re: [CITI] KK i co teraz... (trochę długie)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem jest innej natury. Spłacenie całości to danie citi nieoprocentowanej
    > pożyczki. Na ilu osobach robią takie numery? Ile na tym zarabiają? Jak to
    > ukrócić (uff... to pytanie chyba jest bez sensu ;) )?

    Zmienić bank wydawcę kk na jakiś bardziej przyjazny :-))

> [...]
    naliczeniem
    > wcale niemałych odsetek. Jest owszem szansa na ich odzyskanie, ale w drodze
    > kolejnej reklamacji (błąd wyniknął po ich stronie, dlatego ta kasa w żadnym
    > przypadku się im nie należy). A to trwa. Dodatkowo kwotę odsetek poznasz
    dopiero
    > przy następnym wyciągu i do momentu jego spłaty naliczą kolejne odsetki. I tak
    > do całkowitego zniechęcenia klienta...
    > Przy poprzedniej reklamacji nie zastanawiałem się nad tym. Ale w opisanej w
    > poprzednim poście sytuacji jest to co najmniej zastanawiające.

    Pozostaje Ci więc liczyć na dobrą wolę banku i SZYBKIE załatwienie reklamacji.
    Sądząc z tego, co tutaj się pisze o citi nie możesz liczyć na nikogo innego,
    tylko na siebie- zmień bank.
    Grzegorz
    PS
    Ale chciało się prestiż, kartę ze zdjeciem i ... ;-))) (żarcik- nie bierz do
    siebie :-))