    From: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF czy PLN ?
    Date: Sat, 4 Dec 2004 14:19:58 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@212.14.63.242

    > Własnie o Tobie myślałem pisząc o kimś mądrzejszym... Ale głupio mi było
    > wywoływac Cię do tablicy. Krzykacze są wszędzie więc nie ma co się
    > przejmować.
    > Moze pare osób by jednak skorzystało gdybyś napisał tutaj.
    > Skrobne też do Ciebie na priv

    :))) Bez szans. Swoje oficjalne wypowiedzi udzielam jzu tylko albo na priv,
    albo w swoich komentarzach publikowanych na ONECIE.

    Niestety powoli przestaje byc osoba anonimowa, wiec musze coraz bardziej
    uwazac na to co mowie. a nie lubie niepotrzebnych utarczek slowncyh. Dlatego
    wybaczcie, ale nie bede publicznie sie wypowiadal tutaj na grupie.

    Ale zawsze mozna sie ze mna skontaktowac. Na grupie natomiast moge pisac
    rzeczy "luzniejsze". Mam nadzieje, ze mnie rozumiecie.

    Pozdrawiam

    Malin