    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Mon, 21 Sep 2015 11:41:27 +0200
    <8...@a...kjonca> <s...@p...org>
    <mt9t72$rkb$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <mtbe88$aid$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mtcjke$fq3$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mtdt5m$m2e$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mte74k$955$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@h...ck.polsl.pl> <mtoi22$s17$1@srv.chmurka.net>
    <8...@a...kjonca> <mtoj09$t8e$1@srv.chmurka.net>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87pp1cw2d5.fsf@alfa.kjonca...

    > Wydaje mi się, że jak ktoś kupił sobie mieszkanie na 30 letni kredyt
    > to nie po to aby zaraz je zmieniać. Według mnie to może dotyczyć
    Dlaczego "zaraz"? Po np. 7-8 latach jest duża szansa, że się urodzi
    jakieś dziecko. A wtedy przyda sie większe mieszkanie. I nie sądzę, że
    dotyczy to "znikomego" odsetka.

    Kiedyś (jak się tym interesowałem, okolice 2006) roku czytałem, że w GB
    kredyt hipoteczny "żyje" właśnie ok. 8 lat, potem jest spłacany
    ... następnym kredytem wziętym na inne mieszkanie.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    No one goes to that restaurant anymore-it's always too crowded.