    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Wed, 16 Sep 2015 22:32:19 +0200
    <8...@a...kjonca> <s...@p...org>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca> <mstto7$k17$1@srv.chmurka.net>
    <s...@p...org> <8...@a...kjonca>
    <s...@p...org> <mt9t72$rkb$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <mtbe88$aid$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > zyjesz w idealistycznym (dziecinnym???) swiecie gdzie bank i klient sa
    > partnerami, maja porównywalna siłe przebicia, wiedze etc.

    Po prostu chciałeś tego kredytu. Tak bardzo chciałeś, że nawet nie
    przejmowałeś się ryzykiem kursowym itp. pierdołami. Tzn. mieszkania
    chciałeś oczywiście tak bardzo, że byłeś gotów zgodzić się na warunki,
    które teraz uważasz za niedobre.

    Siła przebicia banków usiłujących wcisnąć swoje kredyty jest wprost
    proporcjonalna do stopnia napalenia ludzi na tą kasę, na te mieszkania,
    na te samochody, telewizory i wczasy które sobie za nie kupują :-)