    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Tue, 15 Sep 2015 13:30:46 +0200

    Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Przy kredytach nie ostrzegali - mało tego, wrecz umniejszali ryzyko
    > przekonujac ze najwyzej bedzie pan płacił 100zł wiecej raty - nie ma sie
    > czym przejmowac.
    >
    > To nie sa wyjete z kontekstu pojedyncze słowa konsultanta - usłyszałem coś
    > takiego w 7 czy 8 bankach.
    >
    > O omówieniu ewentualnych konsekwencji zmiany kursu w kontekscie
    > niesprzedawalnosci mieszkania etc to mogłes tylko pomarzyc - o tym sie nikt
    > nawet nie zająknął.
    >
    > Dlatego od tego czasu uwazam banki za zwykłych oszustów. znaczy
> [...]

    To nie była solowa praca banków. To była kampania prowadzona ramię w
    ramię przez banki, deweloperów, pośredników i dziennikarzy - razem
    powtarzali 1000 razy, aż stanie się prawdą, że branie kredytu jest nie
    tylko prawem, ale też powinnością rozsądnego człowieka, że należy brać
    jak najszybciej i jak najwięcej, kupować mieszkania jak największe,
    najbardziej komfortowe (bo przecież w tych czasach brak komfortu jest
    passe), a mieszkania będą już tylko droższe ponieważ weszliśmy do unii,
    więc musimy doszlusować do poziomu cen m2 w Paryżu, Londynie :-)
    I tak co tydzień w dodatku do gazety wyborczej dolewanie oliwy do ognia
    ile to już przez ten tydzień podrożało, ile jeszcze podrożeje, a kredyty
    jakie dobre dla ludzi :-)