    Date: Mon, 14 Sep 2015 21:23:52 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    <s...@p...org> <8...@a...kjonca>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <55f04182$0$4781$65785112@news.neostrada.pl>
    <msriu2$54m$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca> <s...@p...org>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca> <mstto7$k17$1@srv.chmurka.net>
    <s...@p...org> <8...@a...kjonca>

    W dniu 11.09.2015 o 12:55, Kamil Jońca pisze:
    > Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:
    >
    > [...]

    > Bardzo CIę proszę, nie przypisuj mi tez których nie głoszę.
    > Nie chodzi mi o to co "było bardziej opłacalne" tylko "co bardziej
    > ryzykowne". I twierdzę, że MOŻNA było dojść do wniosku, że CHF jest
    > bardziej RYZYKOWNY niż PLN.
    > TO jedno.
    > Po drugie nie podoba mi się, że teraz frankowcy widzą winę wszędzie
    > tylko nie u siebie, i jeszcze chcą żeby inni za to płacili.

    Nie tylko frankowcy. Jajako złotówkowiec też widzę winę głównie po
    stronie combo banków i wszystkich ekspertów ekonomicznych brylujących w
    mediach.

    A w analogii do gniazdka elektrycznego - to tak jakby zakład
    energetyczny i większość sprzedawców namawiali do instalacji gniazdek
    bez uziemienia. Bo po co, przebicia się prawie nie zdarzają.

    p. m.