    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Mon, 14 Sep 2015 20:39:10 +0200

    news:55f6f49d$0$8387$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zaczelo sie chyba od tego
    > http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?
    uri=CELEX:52008PC0809&from=EN
    > Propozycja KE. I juz tam taki zapis, ale w zalaczniku VII.

    Nie umiem się biegle (ba w zasadzie wcale nie umiem) poruszać po stronach
    europejskich. Szykowałem dokumentację na złoty medal na targach. Chciałem
    zrobić wszystko jak należy, aby mucha nie siadała. Więc punkt 1. Znaleźć
    wszystkie dyrektywy dotyczące produktu. No i na tym punkcie poległem - nie
    mogłem nigdzie znaleźć listy wszystkich dyrektyw związanych z CE aby
    sprawdzić, czy któraś, której nie znam przypadkiem mnie nie dotyczy.
    Znalazłem za to jakiś help desk więc zapytałem co mam po kolei klikać, aby z
    głównej strony trafić na tę listę. Odpowiedzieli, że najszybciej jak mogą
    zajmą się moim problemem. Było to prawie 2 lata temu. Rozumiem, że nadal
    szukają tej ścieżki z głównej strony do listy dyrektyw :).

    A zaczęło się od Decyzji 768/2008/EC. Official Journal of the European Union
    L 218/82 z 13.8.2008.
    Zakładam, że (znacznie) szybciej znajdziesz linka niż ja bym miał znaleźć.
    Patrz od razu na ostatnią stronę.

    > Lepsza po niemiecku

    Nie znam niemieckiego.

    > To sie troche przestalem przychylac, choc w zasadzie to samo pisza, ten
    > Bezeichnung (oznaczenie, nazwa, znakowanie) mi przeszkadza
    > ... wpisz po prostu wlasne oznaczenie typu urzadzenia lamane przez wersje
    > 1, w koncu (chyba) mozesz deklaracje oznaczyc tak samo jak urzadzenie :)

    Ale to, o czym piszesz występuje w pkt 4, który mi nie przeszkadza.
    Problemem jest pkt 1.

    > Jedno proste pismo i Ministerstwo musi odpowiedziec.
    > Ale te urzedasy sprytne - moga odpowiedziec ze "w znaczeniu zgodnym z
    > dyrektywa ..." :-)

    Próbowałem się kiedyś coś o podatkach dowiedzieć pisemnie. Dostałem 7 stron
    ^C^V w tym jeden akapit jakby na temat, ale pierwsze zdanie jakby sprzeczne
    z trzecim (ostatnim w tym akapicie). Poprosiłem o doprecyzowanie, bo nie
    rozumiem i wyjaśniłem co jest nie na temat. Się okazało, że takiej opcji nie
    ma:
    - albo się zgadzam,
    - albo do sądu, że nie mają racji.
    A co mam zrobić jak mają rację, ale piszą nie na temat?

    > Czy tej odpowiedzi nie da sie jakos do sadu zaskarzyc ... sad moze byc
    > bardziej ciekawy w kwestii co tam jest :-)

    Kiedyś miałem 90% czasu na pracę, teraz zostało może 30% (reszta na
    biurokrację). Jak poświęcę tę resztę na sądy to kaplica.
    Ktoś przecież musi coś robić aby cokolwiek powstało.

    > Jak kto robi milion sztuk, to chyba go stac na odpowiednie archiwum.
    > A kopie ... nie moga byc elektroniczne ? :-)

    Najpierw rozwiąż problem podpisywania :).
    Ja zakładam, że z takiej linii wypluwającej pendrive'y to z 10szt na sekundę
    swobodnie może spadać, a linii w hali może być kilka.
    P.G.