  • Data: 2015-09-11 11:15:19
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:55f2961f$0$4788$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale... dziwisz się ludziom że dostosowują się do narzucanego im
    > opiekuńczego państwa. Unia ma dyrektywy, unia o nas dba, unia wie co dla
    > nas dobre, unia nie pozwoli nas skrzywdzić, unia nie pozwoli abyśmy się
    > skrzywdzili sami.

    Kojarzy mi się Seksmisja. Jakoś tak było: "Liga rządzi, liga radzi, liga
    nigdy was nie zdradzi..". czy coś podobnego.

    > Taka propaganda wychowuje nowe pokolenia idiotów albo leni którzy
    > odpowiedzialność zwalają na innych.
    > Jest wygodnie? Jest.
    >
    > Jak głosowałeś w referendach, wyborach że się teraz dziwisz? :-)

    Jestem za Unią bo według mnie ma ona dużo wad, ale dostrzegam też zalety (i
    nie chodzi mi o fundusze). Według mnie cywilizowanie się u nas urzędów to
    skutek bycia w Unii.
    W pierwszym roku działalności firmy zapłaciliśmy karę, za to że w księdze
    wpisaliśmy w tej samej rubryce zakup i koszty zakupu (bilet tramwajowy), co
    utrudniło pracę urzędnika, a więc jest szkodliwe społecznie. W drugim roku
    zapłaciliśmy karę za to, że wpisaliśmy to w osobnych rubrykach (aby ułatwić
    :) pracę urzędnikom zmieniły się wytyczne, a my nie doczytaliśmy).
    Już mi nikt nie stwierdzi, że faktura jest nieważna, bo zamiast wymaganego
    ustawą słowa "Oryginał" jest "Orginał" ze wszystkimi tego konsekwencjami -
    mniejsze koszty, większy dochód, zaległy podatek z odsetkami i kara za
    zaniżenie przychodu budżetu.
    P.G.