  • Data: 2015-09-05 21:23:07
    Temat: Re: CHF cd
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > A cała reszta jak zagrozenie zmiany kursu nie ma juz wtedy znaczenia?
    > Dziwne...

    pewnie miała, ale zakładano, że jest niska. A i bankom zwisało jaka
    jest, bo przecież oni w 100% mają gwarantowany zwrot pożyczonej kasy, no
    chyba, że człowiek padnie.
    Jakby można było w Polsce ogłosić bankructwo tak łatwo jak w stanach, to
    banki by się 10 razy zastanowiły czy mają szansę odzyskać kasę.